Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní úmluvy a ochrana životního prostředí
Kunstová, Lenka ; Žákovská, Karolina (vedoucí práce) ; Snopková, Tereza (oponent)
[164] 10. ZÁVĚR Mezinárodní úmluvy na ochranu životního prostředí prošly relativně krátkým, avšak velmi dynamickým vývojem. V současnosti je problematika ochrany životního prostředí regulována značným množstvím mezinárodních úmluv, které se však tradičnímu pojetí mezinárodního práva poněkud vzdalují. Důvody jsou praktické a spočívají zejména v cíli a účelu jejich právní regulace, kterým je zajištění kvalitního životního prostředí. V porovnání s jinými oblastmi mezinárodního práva čelí mezinárodní smlouvy na ochranu životního prostředí zcela novým a mnohem naléhavějším výzvám. Způsoby, jakými se s těmito výzvami vyrovnávají, je výrazně odlišují od mezinárodních smluv upravujících jiné oblasti mezinárodního práva. Charakteristické prvky mezinárodních úmluv na ochranu životního prostředí je možné najít v rámci jejich celého "životního cyklu". Objevují se již v procesu vyjednávání, pro který je typické široké zapojení nevládních organizací a jiných zájmových skupin, které ovlivňují, i když jen nepřímo, způsob, jakým jsou formulovány smluvní závazky. Zvláštním přístupem ke smluvní normotvorbě je postupné vytváření smluvních režimů na základě rámcových úmluv. Jak z jejich názvu vyplývá, jejich účelem je spíše vytvořit rámec, ve kterém se má realizovat mezinárodní spolupráce, než konkrétně upravit hmotněprávní...
Lyžování dětí s Downovým syndromem
Kunstová, Lenka ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Levitová, Andrea (oponent)
Název: Lyžování dětí s Downovým syndromem Cíl práce: Ověřit model lyžařského kurzu pro mobilní děti s Downovým syndromem ve věku 6- 121et, porovnat pohybové možnosti dětí s Downovým syndromem se zdravými dětmi v oblasti lyžování a upozornit na důležité zásady práce a výcviku dětí s Downovým syndromem. Metoda: Model byl testován pomocí kvalitativního pozorování tří dvojic dětí (vždy zdravé dítě a dítě s Downovým syndromem přibližně stejného věku). Kvalitativní pozorování bylo zaměřeno na zvládnutí lyžařských dovedností během kurzu a následnou analýzu dat. Výsledky: Vytvořený model lyžařského kurzu byl vyhovující. Děti s Downovým syndromem jsou schopné se naučit základním lyžařským dovednostem a v případě předchozí zkušenosti s lyžováním své dovednosti zdokonalit. Mezi podmínky, které tento proces plně doprovázejí a podporují, patří osobní asistent-instruktor (může být i jeden z rodičů), pestrost a časté střídání činností a dodržování zásad práce u dětí s Downovým syndromem. Klíčová slova: Downův syndrom, motorika, lyžování

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.