Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
NÁVRH INOVAČNÍCH AKTIVIT PODNIKU
Kundrát, Jakub ; Heloňová, Michaela (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce z oblasti inovací, se zaměřuje na českého výrobce Lucis, s.r.o. Společnost Lucis vyrábí technicko – designová svítidla za využití nejmodernějších technologií a zároveň klade velký důraz na kvalitní ruční zakázkovou výrobu. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy inovačních aktivit, které povedou ke zvýšení produktivity podniku Lucis a zlepšení jeho ekonomických výsledků s ohledem na zahraniční trh. Návrhy inovačních aktivit jsou předloženy na základě analýzy současného stavu podniku a na základě výzkumu spokojenosti se zákaznickým servisem.
NÁVRH INOVAČNÍCH AKTIVIT PODNIKU
Kundrát, Jakub ; Heloňová, Michaela (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Tato diplomová práce z oblasti inovací, se zaměřuje na českého výrobce Lucis, s.r.o. Společnost Lucis vyrábí technicko – designová svítidla za využití nejmodernějších technologií a zároveň klade velký důraz na kvalitní ruční zakázkovou výrobu. Cílem této diplomové práce je vypracovat návrhy inovačních aktivit, které povedou ke zvýšení produktivity podniku Lucis a zlepšení jeho ekonomických výsledků s ohledem na zahraniční trh. Návrhy inovačních aktivit jsou předloženy na základě analýzy současného stavu podniku a na základě výzkumu spokojenosti se zákaznickým servisem.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.

Viz též: podobná jména autorů
9 Kundrát, Jan
1 Kundrát, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.