Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
Kuldová, Michaela ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na sémiotickou analýzu značky Apple, jejích produktů a marketingových strategií. Předmětem zkoumání bude také současná společnost, jejímž charakteristickým rysem je konzum, a dále vnímání značky subjektem v souvislosti s jeho identitou, budováním image, životním stylem a zařazením do sociálních vrstev. Cílem je odkrýt, jaký význam přikládá soudobá společnost spotřebnímu zboží, zejména pak zboží označenému logem jablka. Podle dostupných faktů má Apple po celém světě mnoho svých příznivců. Předmětem této práce je tedy objasnění úlohy společnosti Apple Inc. a dokázat, že Apple je v rámci současné konzumní společnosti určitým fenoménem, anebo dokonce kultem, který je doprovázen emocemi.
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt
Kuldová, Michaela ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Fenomén Apple: vliv moderních technologií na subjekt Abstrakt Cílem této práce je studie společnosti Apple Inc. v souvislosti s tím, jak je vnímána subjekty. Po stručném představení společnosti Apple Inc. se zaměříme na sémiotickou analýzu značky Apple, jejích produktů a marketingových strategií. Předmětem zkoumání bude také současná společnost, jejímž charakteristickým rysem je konzum, a dále vnímání značky subjektem v souvislosti s jeho identitou, budováním image, životním stylem a zařazením do sociálních vrstev. Cílem je odkrýt, jaký význam přikládá soudobá společnost spotřebnímu zboží, zejména pak zboží označenému logem jablka. Podle dostupných faktů má Apple po celém světě mnoho svých příznivců. Předmětem této práce je tedy objasnění úlohy společnosti Apple Inc. a dokázat, že Apple je v rámci současné konzumní společnosti určitým fenoménem, anebo dokonce kultem, který je doprovázen emocemi.
Psychologie milostné korespondence
Kuldová, Michaela ; Klusák, Miroslav (oponent) ; Kučera, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce k milostným dopisům přistupovala třemi různými způsoby. Pokusila se na dopisy pohlédnout z hlediska vztahové problematiky, pragmatiky komunikace a estetické literární tvorby. Zprostředkovaný kontakt mezi partnery prostřednictvím dopisu zásadním způsobem ovlivňuje, jak spolu lidé komunikují a jak si projevují lásku. Partneři se v dopisech poznávají jednak vlastní introspekcí, která se projevuje stylizací autora v dopisu, a také zpětnou vazbou od partnera, který mu dává najevo, jak ho vnímá, co si o něm myslí a jaký by chtěl, aby byl. Důležitým způsobem sdílení je přitom upřímnost, která se zakládá na pravdě. Stává se tak základem vztahu, kterému umožňuje růst a zároveň pomáhá při rozebírání sebe samého, při důkladném sebepoznání. Je základem také k pochopení druhých, je synonymem respektu a úcty k druhému. Upřímnost vytváří ve dvojici jistotu a otvírá ji životu. Pisatelé si v dopisech věnují řešení interpersonálních otázek, zamýšlejí se nad svými vlastnostmi, schopnostmi a vzhledem, rozvíjí představy o partnerovi, které mu přímo (hodnocením) a nebo skrytě (v náznacích, nepřímém sdělení) dávají najevo. Zabývají se také jejich vztahem a jejich rolí v něm, pracují na vztahu a plánují budoucnost. Sebepoznání se projevuje v dopisech stylizací pisatele, která může být zprvu idealizovaná ve snaze...

Viz též: podobná jména autorů
3 Kuldová, Marie
1 Kuldová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.