Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení vzdělávacích systémů v EU prostřednictvím studií o mzdách a úrovni vzdělávání.
Kukačková, Kamila
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kvality vzdělávání a platů učitelů v zemích Evropské unie. Cílem práce je identifikovat vztah mezi platy učitelů a úrovní vzdělávání. V literární rešerši jsou shrnuty hlavní poznatky o mezinárodních srovnávacích šetřeních vzdělávání, platech učitelů a vybraných ekonomických faktorech ovlivňujících kvalitu vzdělávání. Na závěr této práce jsou navrhnuta doporučení pro tvůrce hospodářské politiky v České republice.
Ekonomické efekty zavedení mentoringu učitelů v České republice z pohledu veřejných financí
Kukačková, Kamila
Tato diplomová práce se zabývá mentoringem učitelů. Cílem práce je identifikace a kvantifikace nákladů a přínosů veřejných výdajů v souvislosti s institucionální implementací mentoringu učitelů v České republice. Nejprve jsou v této práci shrnuty hlavní poznatky o mentoringu, zkušenosti s mentoringem v zahraničí a benefity a náklady s mentoringem spojené. Dále se práce soustředí na vývoj mentoringu v České republice a poté nabízí možná řešení implementace mentoringu učitelů v budoucnu. Pro hodnocení efektivnosti těchto veřejných výdajů byla využita Cost-Benefit analýza.
Hodnocení vzdělávacích systémů v EU prostřednictvím studií o mzdách a úrovni vzdělávání.
Kukačková, Kamila
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kvality vzdělávání a platů učitelů v zemích Evropské unie. Cílem práce je identifikovat vztah mezi platy učitelů a úrovní vzdělávání. V literární rešerši jsou shrnuty hlavní poznatky o mezinárodních srovnávacích šetřeních vzdělávání, platech učitelů a vybraných ekonomických faktorech ovlivňujících kvalitu vzdělávání. Na závěr této práce jsou navrhnuta doporučení pro tvůrce hospodářské politiky v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.