Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ověřování identity uživatele založené na behaviorálních charakteristikách
Kuchyňová, Karolína ; Skopal, Tomáš (vedoucí práce) ; Peška, Ladislav (oponent)
Ověřování identity uživatele přihlášeného do zabezpečeného systému je důležitým úko- lem v oblasti informační bezpečnosti. Kromě hesla může být vhodné do procesu autenti- zace zahrnout i behaviorální biometriku. Ta sleduje chování uživatele, porovnává ho s jeho obvyklými akcemi, a může tak upozornit na podezřelé nesrovnalosti. Cílem této práce je prozkoumání možnosti vytvoření modelu pro ověření identity uživatele na základě jeho chování (stylu práce s myší a klávesnicí) ve webové aplikaci. Součástí práce je vytvoření vlastního datasetu pro studium dynamiky práce s klávesnicí a myší. Hlavní část práce se zabývá analýzou příznaků (charakteristik uživatelů), které je možné ze získaných dat ex- trahovat. Následně je změřena úspěšnost, které při ověřování identity uživatelů dosahují základní modely strojového učení využívající vybranou sadu příznaků. 1
Master of the Carpet: 3D akční hra z pohledu hráče
Kuchyňová, Karolína ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem práce je reimplementovat starou DOSovou hru Magic Carpet s vyu¾i- tím moderních prostøedkù pro tvorbu her poskytovaných vývojovým prostøedím Unity. Ve høe hráè pøedstavuje kouzelníka na létajícím koberci, jeho¾ úkolem je shromá¾dit urèené mno¾ství many. Pøitom se pohybuje 3D herním svìtem, pou- ¾ívá kouzla, staví hrady, kde svou manu ukládá, a bojuje s rùznými druhy pøí¹er nebo nepøátelskými kouzelníky. Detailní rozbor pùvodní hry je k dispozici v úvodu práce. V rámci analýzy jsou diskutovány mo¾nosti tvorby koneèného, ale neohranièeného herního svìta a zpùsoby implementace umìlé inteligence a po- hybového systému pro pøí¹ery a nepøátelské kouzelníky. Herní svìt je generován procedurálnì, proto je zvlá¹tní kapitola vìnována i této problematice. Souèástí práce je také roz¹íøení pùvodního editoru Unity o okno Level Designeru, kde je mo¾né vytváøet nové herní úrovnì.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kuchyňová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.