Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparácia vývoja nezamestnanosti v jednotlivých krajoch Českej republiky
Kucharovicová, Zuzana
Kucharovicová, Z. Komparace vývoje nezaměstnanosti v jednotlivých krajích České republiky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce se zabývá vývojem a komparací nezaměstnanosti v krajích České republiky v letech 2010 až 2015. Za tímto účelem byly vybrané tři kraje - Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj a Moravskoslezský kraj. Předmětem zkoumání je vývoj podílu nezaměstnaných osob, jako ukazatel míry nezaměstnanosti. Časové řady tohoto ukazatele jsou analyzované prostřednictvím aditivní dekompozice a regresního přístupu. Na základě této práce je evidentní, že nezaměstnanost ve vybraných krajích zaznamenala obdobný vývoj. I přesto existují regionální rozdíly, jejichž výsledkem je odlišná míra nezaměstnanosti.
Role eWOM v procese nákupného rozhodovania
Kucharovicová, Zuzana
Internet umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti či názory na produkty a služby s množstvím dalších zákazníků, nebo jinak řečeno, zapojovat se do elektronické WOM komunikace. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí. První se soustřeďuje na hlavní charakteristiky e-WOM chování českých spotřebitelů a jejich motivy k přijímání a tvorbě e-WOM. Za tímto účelem je provedeno dotazníkové šetření (n = 220) s cílovou skupinou lidí ve věku 16 až 54 let. Výsledky naznačují, že hlavním motivem k vyhledání e-WOM je získání informací, které usnadní a urychlí nákupní rozhodnutí, snížení kognitivní disonance a vyhledání pomoci při problémech s produktem. Na druhé straně, tvorba e-WOM vychází zejména z altruistických motivů, pocitu kolektivní moci a ventilování negativních emocí. Druhá, experimentální část této práce zkoumá pozornost spotřebitele v závislosti na charakteru e-WOM, strukturálním prvku, typu značky a v závislosti na jednotlivých prvcích online recenzí. Závěry eye-trackingového šetření (n = 24) dokazují statisticky významný vliv interakce mezi typem značky a charakterem e-WOM na pozornost spotřebitele a dominanci jména recenzenta v poutání pozornosti před jinými prvky recenzí. K objasnění výsledků eye-trackingového měření je proveden hloubkový rozhovor. Doporučení pro budoucí výzkum a návrhy aktivit v oblasti e-WOM marketingu jsou předmětem diskuze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.