Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení finanční strategie společnosti v textilním průmyslu
Nejmanová, Klára ; Štamfestová, Petra (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem bakalářské práce je komplexní zhodnocení finanční situace na základě analýzy historických dat v letech 2011-2015. Součástí práce je rovněž analýza interního prostředí společnosti a pohled na možný budoucí vývoj faktorů makrookolí. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podrobně popsán metodologický aparát, který je následně v praktické části aplikován na vybranou textilní společnost. K naplnění cílů jsou využity metody strategické a finanční analýzy.
Porovnání investičních variant rekreačního zařízení Eden Jinolice
Adámek, Vojtěch ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou investičního rozhodování. Cílem práce je vyhodnocení optimálních investičních variant z předem stanovených investičních příležitostí pro majitele společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část, ve které jsou shrnuty veškeré metody a postupy, a na část praktickou. Praktická část je tvořena zejména výpočty čisté současné hodnoty, jejichž vybraná vstupní data jsou následně podrobena analýze citlivosti. Aplikace těchto aparátů odhaluje optimální investiční příležitosti, respektive optimální kombinaci.
Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra
Podpierová, Klára ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Předmětem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky a její analýza v konkrétním podniku v praxi. V první části jsou shrnuta teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky, jejichž součástí jsou obsah, historie a prvky CRM. V druhé praktické části je představena konkrétní firma a použité metody analýzy. Na základě získaných dat je sestavena gap analýza rozdílu stávajících a cílových stavů. Třetí a poslední část slouží k vytvoření návrhu pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky podle teoretických informací a zjištěných skutečností.
Marketingová strategie profesionálního sportovního klubu
Bíma, Miroslav ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sportovní marketing profesionálního hokejového klubu, který působí v české nejvyšší soutěži. Konkrétně jde o klub Piráti Chomutov. Cíle práce jsou ukázat stav marketingu v profesionálním hokejovém klubu a popsat jej, rozbor procesu změny klubové identity a přechodu klubu do nové arény, analýza marketingového prostředí a vlastní návrhy a doporučení, které by mohl klub v budoucnu využít. Teoretická část vychází z poznatků o dané problematice a popisuje specifika sportovního marketingu a managementu, marketingové prostředí, marketingový mix klubu a současné trendy v marketingu. Praktická část je zaměřena na proces změny klubové identity, popis organizační struktury a struktury rozpočtu, analýzu marketingového prostředí a marketingového mixu s důrazem na komunikaci. Na konci této části jsou uvedeny vlastní návrhy, nápady a doporučení. Přínosem práce je odhalení problematiky a trendů, které se týkají oblasti sportu, a nastudování a analyzování daného tématu u jednoho z rychle se rozvíjejících hokejových klubů v České republice. Vše je doplněno vlastními návrhy a doporučeními.
Marketingová strategie RunCzech
Janhuba, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.
Specifika výkaznictví kótovaných fotbalových klubů
Pech, Martin ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této práce je charakteristika hlavních specifik vykazování fotbalových klubů umístěných na evropských burzách. V teoretické části práce budou probrány hlavní oblasti jejich podnikání, rozbor nejvýznamnějších položek rozvahy a výsledovky a popsány specifika jejich vykazování. V praktické části práce bude proveden rozbor účetní závěrky fotbalového klubu Juventus Turín. Hlavním informačním zdrojem práce byly publikace věnované IFRS, dále pak publikace se zaměřením na ekonomiku sportovních organizací a v neposlední řadě samotná účetní závěrka Juventusu Turín.
Evaluation of financial efficiency of the company IMC Slovakia, Ltd.
Štefek, Adrián ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit finanční výkonnost podniku IMC Slovakia, s.r.o. od roku 2010 do 2014, udělat návrh na opatření případných zjištění vyplývajících z analýzy, uvést výhled na rok 2015 a porovnat výsledky podniku s vybranými podniky konkurence. Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definované jednotlivé metody analýzy a uvedené postupy při konstrukci a výpočtu metod v praktické části. Mezi použité metody analýzy patří horizontální a vertikální analýza, bilanční pravidla, analýza poměrových a rozdílových ukazatelů, Du Pont analýza, ekonomická přidaná hodnota, bonitní a bankrotní modely a metody mezipodnikového srovnání. Praktická část obsahuje popis společnosti IMC Slovakia s.r.o., charakteristiku trhu a konkurence a aplikaci uvedených metod v teoretické časti.
Evaluation of the economic development and a proposal of a strategy for financial management of a chosen company
Staník, Sebastian ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomický vývoj vybrané firmy na základě strategické a finanční analýzy, v letech 2010 až 2014, z pohledu vlastníka. Taktéž identifikovat silné a slabé stránky firmy, předpovědět budoucí vývoj podniku a navrhnout strategii finančního řízení. Bakalářská práce se skládá z dvou částí. V první teoretické části jsou popsány a vysvětleny jednotlivé metody finanční a strategické analýzy, které jsou použité při výpočtech. V druhé praktické části jsou využity poznatky z teoretické části k provedení analýzy vybrané firmy. Praktická část je doplněna o tabulky a obrázky. V závěru bakalářské práce jsou zahrnuty výsledky finanční a strategické analýzy, pomocí kterých jsou identifikovány silné a slabé stránky firmy, na základě kterých si společnost drží stabilní pozici na trhu, a to navzdory silné konkurenci. S budoucím využitím příležitostí, které se nabízejí, si firma upevní ještě více svojí pozici na trhu a také si vytvoří prostor pro její růst. Tato analýza je určená pro vlastníky firmy, kteří mohou být spokojeni s její finanční situací, jelikož vykazuje dostatečnou rentabilitu, tvoří hodnotu a nehrozí jej bankrot. Výsledky finanční analýzy taktéž poukázaly na některé problémové oblasti, na které by se měla firma do budoucna zaměřit. Jedná se problém s nedostatečnou likviditou, rizikové řízení čistého pracovního kapitálu a velké množství zásob na skladě. Navzdory některým problémovým oblastem se firma v mezipodnikovém porovnání s její největší konkurencí umístila na druhém místě.
The introduction of padel in the Czech Republic
Ličák, Jakub ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl popsat navrhovaný proces zavedení sportu padel v České republice a vypracovat podnikatelský plán vybudování prvního padelového centra v ČR s názvem Padel centrum Praha. Hlavní analytickou metodou je vypracování podrobného finančního plánu, na základě kterého jsou kvantifikovány ekonomické ukazatele realizace tohoto investičního projektu. Nosnými postupy pro zjišťování dat jsou dotazníkové zjišťování, telefonické dotazování a také odhad, který je použit zejména v části analýzy finančního plánu. Odhadovaná průměrná doba návratnosti investice do výstavby padelového centra je 3,2 roku, přičemž k reálnému navrácení finančních prostředků vynaložených na tuto investici by mělo dojít v průběhu pátého roku jeho fungování.
Sports event management
Bajus, Samuel ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Hlavním cílem této závěrečné diplomové práce je analýza metodologie managementu sportovní akce a následně komplexní popis a její praktické využití na reálně uskutečněné sportovní akce (NOAH Golf Tournament) pro korporátní účely na základě rozboru jednotlivých ekonomických, marketingových a organizačních aspektů. Součástí práce je i představení rostoucího významu golfu včetně analýzy trhu golfu v Číně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 Kuchař, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.