Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení internetových obchodů se zaměřením na prodej elektronických knih
Seige, Viktor ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou rozhodující pro úspěšnost internetových obchodů (e-shopů), které se zabývají elektronickými knihami, a zároveň tímto výzkumem objevit vhodný způsob, kterým se mohou i do budoucna e-shopy se stejnou nebo podobnou tématikou hodnotit. Pomocí faktorů jako design, služby, marketing, nabídka zboží jsou porovnány přední české e-shopy a poté jsou stanoveny důležité prvky, přednosti, ale i slabiny těchto vybraných obchodů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků.
Elektronický marketing
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.