Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace, především na podporu prodeje a reklamu společnosti Binderberger CZ s.r.o. Práce je rozdělena na do tří částí, z nichž první je zaměřena na teoretické poznatky. Druhá část práce představuje a vyhodnocuje současný stav podniku a jeho okolí, přičemž je rozšířena o strukturované rozhovory a pozorování. Poslední část tvoří návrhy na úpravu marketingové komunikace, tyto návrhy vychází z analýz provedených v druhé části.
Interaktivní vizualizace XML
Kubíček, Daniel ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá problémem zobrazování XML. V první části je ve stručnosti popsán jazyk XML a jeho základní charakterizace. Stručně shrnuty možnosti využití XML, jeho výhody, syntaxe XML a popsána logická struktura. Práce také částečně popisuje i problematiku načítání XML v Javě. Dále se zabývá problémem vizualizace XML, kde jsou shrnuty v krátkosti vlastnosti, výhody a nevýhody dostupných XML vizualizačních nástrojů. Kapitola Implementace popisuje výběr vhodného programovacího jazyka a vývojového prostředí. Stručně popisuje jednotlivé dostupné modelovací nástroje se zdůvodněním, proč nemohly být použity. Vytvořená aplikace obsahuje dva typy zobrazení XML elementů, základní a agregační typ. Byla tak naprogramována aplikace umožňující jednoduché zobrazení XML. Tento program je ve fázi praktického a využitelného vizualizačního nástroje a je možné jej dále rozšiřovat a upravovat.
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kubíček, David
2 Kubíček, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.