Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace kamenné prodejny a e-shopu Sporticus Cíle: Cílem diplomové práce je zanalyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Na základě získaných poznatků poté navrhnout úpravy k zefektivnění již zavedených činností v oblasti marketingové komunikace a zároveň představit nová opatření a možnosti, které by měly přispět k využití potenciálu a dalšímu rozvoji sportovního obchodu a e-shopu Sporticus. Metody: Pro analýzu marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně polostrukturované interview s majitelem obchodu, obchodní manažerkou a správcem e-shopu. Dále byly analyzovány vybrané interní dokumenty a statistiky (Heureka, SEO test, Facebook, obchodní výsledky). Zvolené metody byly doplněny osobním zúčastněném pozorováním, neboť je autor od září 2016 v pravidelné přímé konfrontaci s aktuálním děním. Metody poskytly autorovi dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové komunikace kamenné prodejny a e-shopu odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují s kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit nedostatky a nalézt možné směry pro zlepšení oblasti marketingové komunikace kamenného obchodu a...
Marketingový mix kamenné prodejny a e-shopu Sporticus
Kušta, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix kamenné prodejny a e Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou činnost kamenné Sporticus. Dále autor na jednotlivých nástrojích marketingového mixu navrhne možné směry a opatření pro další rozvoj sportovního o této práci byla využita pro získání dostatečného množství potřebných dat navržení konkrétních opatření kvantitativní metoda elektronického dotazníkového šetření pro zákazníky kamenné prodejny a e Dále byly použity kvalitativní metody polostrukturovaného interview s obchodu, nestrukturovaného zúčastněného pozorování a situační analýzy SWOT. Zvolené metody poskytly autorovi získat dostatečné podklady pro navržení konkrétních změn a opatření. Výsledky: Hodnocení marketingové koncepce kamenné prodejny a e zákazníků odhalilo převážně pozitivní výsledky, které korespondují kladnými recenzemi na obchod v internetových srovnávačích zboží. Kvalitativní metody pomohly odhalit vzájemné souvislosti výsledků dotazníkového šetření a nalézt možné směry pro zlepšení činnosti kamenného shopu Sporticus. Konkrétní návrhy uvedené v této práci byly průběhu její tvorby poskytnuty majiteli a konzultovány s personálem sportovního obchodu. Většina návrhů byla již zavedena a z průběžných interních výsledků a statistik lze konstatovat, že zvolené návrhy výrazně přispěly k činnosti kamenné...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.