Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing a jeho postavení v současné ekonomice
Krupička, Roman ; Tomažič, Ivan (vedoucí práce) ; Hraba, Zdeněk (oponent)
Shrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...
Marketing a jeho postavení v současné ekonomice
Krupička, Roman ; Hraba, Zdeněk (oponent) ; Tomažič, Ivan (vedoucí práce)
Shrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...

Viz též: podobná jména autorů
4 Krupička, Radim
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.