Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky v oblasti zobrazovacích systémů na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Volf, Petr ; Krupička, Radim ; Mardanshina, Evgeniia
V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti za posledních 30 let z hlediska výuky problematiky zobrazovacích systémů v lékařství. Za tuto dobu bylo vyzkoušeno několik modelů výuky, a to zejména z hlediska počtu předmětů a rozsahu, ale také metod výuky, a to jak na ČVUT FEL, tak i převážně na ČVUT FBMI, ale i na 1. LF UK. Ve všech případech se jednalo o bakalářská a navazující magisterská studia, která mají vztah k biomedicínské technice, resp. biomedicínskému inženýrství. Tyto dlouholeté zkušenosti pak vedly k vytvoření vhodné struktury přednášek a cvičení, ale i k vytvoření vhodné podpory výuky. V uvedeném příspěvku jsou všechny tyto aspekty zahrnuty. Jedná se tedy spíše o jistý souhrn dosažených zkušeností a doporučení, tzv. dobré výukové praxe, kterou lze využít i na jiných VŠ.
Koncepce, podpora a zkušenosti z výuky matematiky na ČVUT FBMI ve studijním programu Biomedicínská technika
Hozman, Jiří ; Roubík, Karel ; Krupička, Radim ; Feuerstein, Eva
Příspěvek popisuje důvody, metody a výsledky nového systému výuky matematiky na ČVUT FBMI v rámci bakalářského studijního program Biomedicínská technika. Zavedení proběhlo v akademickém roce 2009/2010 a to z důvodu nízké motivace studentů pro stadium matematiky a vzhledem ke zhoršujícím se studijním výsledkům. Míra neúspěšnosti u zkoušek z matematiky klesla z původní úrovně 52 % v roce 2009 na 34 % v roce 2017 u matematiky 1. stupně. a poklesla z 21 % v roce 2009 na 14 % v roce 2017 u kurzů matematiky 2. úrovně. Metodika byla též implementována a testována na deseti vzdělávacích institucích v Řecku, Izraeli, Kosovu, Severní Makedonii a Uzbekistánu v rámci programu Erasmus+ zaměřeného na budování kapacit s názvem iTEM (Innovative Teaching Education in Mathematics).
Marketing a jeho postavení v současné ekonomice
Krupička, Roman ; Tomažič, Ivan (vedoucí práce) ; Hraba, Zdeněk (oponent)
Shrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...
Učení bez učitele na základě obrazů
Krupička, Radim ; Hlaváč, Václav (vedoucí práce) ; Forst, Libor (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vytvoření experimentálního prostředí pro řešení dětského hlavolamu - skládačka, v němž je možné zkoušet různé metody pro učení systému s obrazovou zpětnou vazbou s kognitivními rysy. Hlavolam je demonstrátorem EU projektu COSPAL, IST-004176. Pro vkládání je použitý průmyslový robot se šesti stupni volnosti. Scéna je sledována jednou statickou kamerou. Systém zpracovává obraz z kamery a na základě zpětnovazebného učení rozhoduje o dalším pohybu robota.
Following the phenotype development of TgHD minipigs by invasive and noninvasive approach
Ellederová, Zdeňka ; Baxa, Monika ; Vidinská, Daniela ; Bohuslavová, Božena ; Vochozková, Petra ; Šmatlíková, Petra ; Klíma, Jiří ; Valeková, Ivona ; Ardan, Taras ; Juhás, Štefan ; Juhásová, Jana ; Konvalinková, R. ; Klempíř, J. ; Pokorný, M. ; Krupička, R. ; Kauler, J. ; Hansíková, H. ; Motlík, Jan
Recent promising treatments for Huntington’s disease (HD) may require pre-clinical testing in large animals. In 2009, we generated HD transgenic (TgHD) minipigs with one copy encoding the N-terminal part (548 aa) of human huntingtin (HTT) with 124 CAG/CAA repeats integrated into chromosome 1 q24-q25. The successful germ line transmission occurred through four successive generations.
Marketing a jeho postavení v současné ekonomice
Krupička, Roman ; Hraba, Zdeněk (oponent) ; Tomažič, Ivan (vedoucí práce)
Shrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...
Učení bez učitele na základě obrazů
Krupička, Radim ; Forst, Libor (oponent) ; Hlaváč, Václav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vytvoření experimentálního prostředí pro řešení dětského hlavolamu - skládačka, v němž je možné zkoušet různé metody pro učení systému s obrazovou zpětnou vazbou s kognitivními rysy. Hlavolam je demonstrátorem EU projektu COSPAL, IST-004176. Pro vkládání je použitý průmyslový robot se šesti stupni volnosti. Scéna je sledována jednou statickou kamerou. Systém zpracovává obraz z kamery a na základě zpětnovazebného učení rozhoduje o dalším pohybu robota.

Viz též: podobná jména autorů
4 Krupička, Radim
2 Krupička, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.