Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Krtková, Lucie ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře CANARIA TRAVEL, spol. s r.o., která je jediným českým specialistou na Kanárské ostrovy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje marketing služeb, cestovního ruchu, destinace a jednotlivé nástroje rozšířeného marketingového mixu. Dále představuje SWOT analýzu, včetně jejího bodového hodnocení. V praktické části je představena cestovní kancelář, provedena podrobná analýza jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu, která je doplněna o SWOT analýzu a její bodové hodnocení. Cílem této práce je zhodnocení zjištěných poznatků a návrh možných doporučení pro zlepšení současné situace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.