Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klavírní školy současnosti a jejich využití v praxi na ZUŠ
Kroupová, Veronika ; Gregor, Vít (vedoucí práce) ; Tichá, Libuše (oponent)
Bc. Veronika Landkammerová Abstrakt díla Diplomová práce Klavírní školy současnosti a jejich využití v praxi na ZUŠ pojednává o nejrozšířenějších a pro výuku nejvhodnějších klavírních školách v Čechách. Při posuzování škol vychází z nových směrů přelomu 19. a 20. století, jejichž jedním z prvních průkopníků byl Ludwig Deppe. Jedná se především o vytváření hudebních představ a potřeby váhy paže během hry. Odsuzuje tak starou metodiku a udává příklady. V první části práce je popisován vývoj klavíru jako nástroje a s ním spojený vývoj klavírních škol. Jen za pochopení historických změn v tomto vývoji je možno také pochopit snahu tolika velkých osobností o vytvoření výlučně klavírní školy. Vzhledem k tomu, že klavír je poměrně mladým nástrojem, není divu, že i jeho metodika vyučování je stále živým tématem a nutno podotknout, stále ještě ne zcela prozkoumaným. Další části jsou již věnovány konkrétním klavírním školám, které se běžně používají na ZUŠ včetně příkladů metodicky překonaných škol. I ty jsou bohužel dodnes mnohými pedagogy hojně využívány. Znovu ale připomeňme, že samotné skladby odsouzeníhodné velice často nejsou, je to především onen metodický postup školy. Naproti tomu práce udává příklady těch škol, které jsou více či méně pro vyučování vhodné. Uvádí jejich kladné a záporné stránky, pojednává o...
Protektivní faktory ovlivňující užití produktů nosní hygieny.
KROUPOVÁ, Veronika
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci s názvem Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka. Teoretickou část jsem vhodně rozšířila o nové poznatky modernější literatury a snažila jsem se najít veškeré protektivní faktory, které mohou ovlivnit užití nebo nákup produktů nosní hygieny. Věnovala jsem pozornost i procesům s tímto souvisejícím, jako je marketing, marketingová komunikace a spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V praktické části jsem hodnotila úspěšnost jednotlivých reklamních kampaní v letech 2007 ? 2010 na Nasivin a Sterimar v souvislosti s návazností prodejů na morbiditu chřipek, nechřipkových onemocnění a alergických onemocnění v populaci ČR. Dále jsem analyzovala nákupní zvyklosti zákazníka ? spotřebitele na Nasivin, jak postupuje při léčbě rýmy, a jaké zná značky nosních dekongestantů. V rámci produktu Nasivin a Sterimar jsem analyzovala zákazníka ? lékárníka, jeho vztah ke značce produktu a jeho zvyklosti v doporučování. Data jsem získala z několika zdrojů. Firma Merck Serono poskytla údaje o reklamních kampaních a výsledcích prodejů v letech 2007 - 2010. Agentura pro výzkum trhu Median poskytla data pro analýzu cílového zákazníka. Třetím zdrojem dat byla agentura Stem/Mark, ze které jsem čerpala podklady o nákupních zvyklostech spotřebitelů a zvyklostech lékárníků při doporučování přípravků. Čtvrtým zdrojem dat byl Státní zdravotní ústav s informacemi týkajících se respiračních a alergických onemocnění. Provedenou analýzou jsem zjistila úzkou souvislost mezi prodejem produktů a výskytem respiračních onemocnění, ne však alergických onemocnění. Firma umí vhodně zacílit na typ zákazníka a jeho potřeby a respektuje sezonnalitu produktu. Měla by se zaměřit především na získávání nových zákazníků a pozastavit přechod stávajících zákazníků ke konkurenci. V diskuzi a závěru jsem nastínila i problematiku zdraví, českého zdravotnictví a prevence civilizačních chorob.
Vliv reklamní kampaně na prodej zboží farmaceutické firmy a její působení na zákazníka.
KROUPOVÁ, Veronika
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsem, za použití odborné literatury, věnovala pozornost marketingu, reklamě a souvisejícím procesům. Dále jsem popsala faktory, které ovlivňují spotřební chování zákazníka. V souvislosti s následnou analýzou dat jsem nastínila i zdravotní problematiku. V druhé části jsem vyhodnotila úspěšnost reklamních kampaní firmy Merck Serono v roce 2007 a 2008 na prodej nosních kapek Nasivin v návaznosti na akutní respirační onemocnění, což bylo i cílem mojí práce. Analyzovala jsem konečného zákazníka {--} spotřebitele pro produkt Nasivin. Zkoumala jsem jeho sociodemografický profil, životní styl, psychologický profil možnosti ovlivnění zákazníka medii. Data jsem získala ze tří zdrojů. Firma Merck Serono poskytla údaje o reklamních kampaních a výsledky prodejů v roce 2007 a 2008. Agentura pro výzkum trhu Median poskytla data pro analýzu cílového zákazníka. Třetím zdrojem dat byl Státní zdravotní ústav s informacemi týkajících se průběhu akutních respiračních onemocnění. Provedenou analýzou nebylo možné jasně určit úspěšnost nebo neúspěšnost proběhlých reklamních kampaní. Zjistila jsem, jaká je charakteristika cílového zákazníka. Firma umí využít všechny potřebné formy propagace, postupuje v souladu s potřebami cílových zákazníků a umí správně načasovat sezonalitu produktu, která je v přímé souvislosti s výskytem akutních respiračních onemocnění. . Pro zhodnocení přínosu reklamních kampaní jsem doporučila analyzovat reklamní kampaně i v následujících letech, a vést reklamní kampaně s cílem získat nové zákazníky. Zintenzivnit práci reprezentantů, a tím posílit spolupráci se zákazníkem-odborníkem. Další doporučení se týkala motivů podpory prodeje a komunikace s medii a další cesty orientované na zákazníka {--}spotřebitele. V diskuzi a závěru jsem nastínila i problematiku zdraví, českého zdravotnictví a prevence civilizačních chorob.

Viz též: podobná jména autorů
5 KROUPOVÁ, Veronika
1 Kroupová, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.