Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity filmového festivalu Jeden svět (v letech 2009-2011)
Kronďáková, Ivana ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě teoretických poznatků popsat a zhodnotit komunikační aktivity festivalu Jeden svět v letech 2009 - 2011. V teoretické části jsou vymezeny a rozebrány základní pojmy vztahující se k realizovaným aktivitám tohoto filmového festivalu. Práce dále pojednává o možnostech a specifikách marketingové komunikace v neziskovém sektoru, konkrétně pak využívání marketingu kulturních akcí v nekomerční sféře. Seznamuje čtenáře se samotným festivalem a zabývá se jeho specifickým postavením mezi ostatními festivaly. V praktické části se práce zaměřuje na deskripci konkrétních komunikačních aktivit festivalu. Důraz klade na budování public relations a využívání sociálních médií. V práci jsou popsány konkrétní kampaně realizované ve zvoleném období. Závěrečná část práce je věnována zhodnocení způsobu komunikace a využívaných nástrojů vzhledem k charakteru, omezením i výhodám festivalu. Tato část je též doplněna o doporučení, která by mohla přispět k dalšímu rozvoji marketingové komunikace tohoto projektu.
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Kronďáková, Ivana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá internetovým marketingem, jeho vývojem a specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu a měření jejich efektivity. V praktické části se zaměřuje na využití internetového marketingu v cestovním ruchu na příkladu vodácké půjčovny Hastrman. Analyzuje marketingové aktivity půjčovny a také konkurenčních firem. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro vybranou firmu navržena marketingová strategie.
Využití kulturních specifik města Žatec v cestovním ruchu / projekt Chrám Chmele a Piva
Kronďáková, Ivana ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tématem bakalářské práce je využití kulturního potenciálu a chmelařské tradice města Žatec v cestovním ruchu na příkladu nově vznikajícího projektu Chrám Chmele a Piva. Práce poskytuje základní teoretické informace o cestovním ruchu s vazbou k dané lokalitě a projektu. Seznamuje se specifiky a problémy cestovního ruchu v celém Ústeckém kraji. Dále pak poskytuje přehled o vývoji i současné situaci cestovního ruchu samotného města Žatec. Část práce je věnována kulturnímu potenciálu Žatce z pohledu hmotné i nehmotné kultury, jeho vývoji a chmelařské historii. Konkrétně je pak práce zaměřena na možnosti využití kultury a industriálních památek v cestovním ruchu na příkladu Chrámu Chmele a Piva. Hodnotí jeho socioekonomické přínosy pro město, stejně jako překážky, které stojí v jeho rozvoji. V závěrečné části též naznačuje příležitosti dalšího možného rozvoje města i regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.