Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Visual Studio Refactoring and Code Style Management Toolset
Linka, Marek ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Dodržování konzistentního stylu je nezbytné pro udržení spravovatelného zdrojového kódu. V době, kdy složitost softwarových řešení neustále roste, je tento požadavek důležitější než kdy dřív. Většina komerčně dostupných nástrojů pro zvýšení productivity psaní kódu se ale zaměřuje více na refaktoring a podporu dodatečných technologií než na dodržování konzistentního stylu psaní. Rozhodli jsme se proto napravit tuto situaci tím, že naimplementujeme sadu nástrojů pro Visual Studio rozšiřitelnou pomocí zásuvných modulů zaměřenou na hledání a nápravu porušení stylistických pravidel v jazyku C#. Dokončením našeho záměru jsme vytvořili nástroj, který se hladce integruje s Visual Studiem a poskytuje uživatelům efektivní a intuitivní prostředky pro zlepšení spravovatelnosti jejich kódu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Adaptive Simulation of Large-Scale Ocean Surface
Krijt, Filip ; Kadleček, Petr (vedoucí práce)
Metody založené na fyzikální simulaci proudění kapalin a metody generování povrchu oceánu pomocí frekvenčních technik jsou v počítačové grafice dlouhodobě zkoumány. Jsou nicméně typicky používány odděleně, nebo bez jakékoliv možnosti vzájemné interakce. Tato diplomová práce se zaměřuje na možnost zkombinování obou metod do adaptivní metody navržením sjednocené reprezentace povrchu oceánu, prokládání výsledků simulačních metod a jednosměrné interakce mezi použitými metodami. Práce také předkládá několik možných budoucích vylepšení navržené metody a level-of-detail schéma založené na použití hardwarové teselace, jež může být použito nezávisle na konkrétních simulačních metodách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Adaptive Simulation of Large-Scale Ocean Surface
Krijt, Filip ; Kadleček, Petr (vedoucí práce)
Metody založené na fyzikální simulaci proudění kapalin a metody generování povrchu oceánu pomocí frekvenčních technik jsou v počítačové grafice dlouhodobě zkoumány. Jsou nicméně typicky používány odděleně, nebo bez jakékoliv možnosti vzájemné interakce. Tato diplomová práce se zaměřuje na možnost zkombinování obou metod do adaptivní metody navržením sjednocené reprezentace povrchu oceánu, prokládání výsledků simulačních metod a jednosměrné interakce mezi použitými metodami. Práce také předkládá několik možných budoucích vylepšení navržené metody a level-of-detail schéma založené na použití hardwarové teselace, jež může být použito nezávisle na konkrétních simulačních metodách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
RacingCarSim
Homa, Martin ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Šoférovanie patrí od vzniku automobilu k obľúbeným činnostiam nielen mužského pokolenia. Je s ním spojená dávka zábavy a adrenalínu, ktorú je možné vidieť u automobilových nadšencov každý deň. Práve ich častokrát zaujíma, čo sa skrýva za samotným pohybom auta. Cieľom tejto práce je osloviť túto skupinu ľudí a podať im odpovede na ich otázky zábavnou formou. Za týmto účelom bola vytvorená aplikácia, ktorá na základe pokročilého fyzikálneho modelu poskytuje jej užívateľovi možnosť simulovať jazdenie s automobilom v rôznom prostredí a sledovať, ako sa automobil správa a aké fyzikálne veličiny ho ovplyvňujú. Braný je pri tom ohľad na čo najväčšiu konfigurovateľnosť, preto si môže užívateľ automobil sám nadefinovať a prostredie upravovať. Ak sa tak rozhodne, môže ho zaujímať ešte jedna otázka. Ako rýchlo je možné s týmto autom jazdiť? Odpoveď je taktiež zahrnutá v rámci tejto aplikácie, ktorá implementuje do simulácie umelého hráča. Tento hráč sa snaží naučiť jazdiť po užívateľom definovanej závodnej stope čo najrýchlejšie, pričom proces učenia a jeho súčasti sú taktiež konfigurovateľné. Učenie je avšak veľmi citlivé na nastavenie parametrov a reprezentáciu prostredia, preto dosiahnutie požadovaného výsledku nie je triviálne.
Umělá inteligence pro osadníky
Kratochvíl, Pavel ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě pro dva až čtyři hráče. Dále se v práci zabýváme vývojem umělé inteligence do hry. Při návrhu implementace umělé inteligence bylo využito genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Adaptive Simulation of Large-Scale Ocean Surface
Krijt, Filip ; Kadleček, Petr (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
Metody založené na fyzikální simulaci proudění kapalin a metody generování povrchu oceánu pomocí frekvenčních technik jsou v počítačové grafice dlouhodobě zkoumány. Jsou nicméně typicky používány odděleně, nebo bez jakékoliv možnosti vzájemné interakce. Tato diplomová práce se zaměřuje na možnost zkombinování obou metod do adaptivní metody navržením sjednocené reprezentace povrchu oceánu, prokládání výsledků simulačních metod a jednosměrné interakce mezi použitými metodami. Práce také předkládá několik možných budoucích vylepšení navržené metody a level-of-detail schéma založené na použití hardwarové teselace, jež může být použito nezávisle na konkrétních simulačních metodách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Visual Studio Refactoring and Code Style Management Toolset
Linka, Marek ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent)
Dodržování konzistentního stylu je nezbytné pro udržení spravovatelného zdrojového kódu. V době, kdy složitost softwarových řešení neustále roste, je tento požadavek důležitější než kdy dřív. Většina komerčně dostupných nástrojů pro zvýšení productivity psaní kódu se ale zaměřuje více na refaktoring a podporu dodatečných technologií než na dodržování konzistentního stylu psaní. Rozhodli jsme se proto napravit tuto situaci tím, že naimplementujeme sadu nástrojů pro Visual Studio rozšiřitelnou pomocí zásuvných modulů zaměřenou na hledání a nápravu porušení stylistických pravidel v jazyku C#. Dokončením našeho záměru jsme vytvořili nástroj, který se hladce integruje s Visual Studiem a poskytuje uživatelům efektivní a intuitivní prostředky pro zlepšení spravovatelnosti jejich kódu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Krijt, Filip ; Klímek, Jakub (vedoucí práce) ; Malý, Jakub (oponent)
Cílem práce je pokusit se implementovat vesmírnou akční hru Space Naval Combat na platformě .NET a současně prozkoumat, jak se k vývoji her hodí jednotlivé technologie této platformy, konkrétně práce zkoumá technologie Windows Communications Foundation, Windows Presentation Foundation a LINQ to SQL v kombinaci s ASP.NET. Práce rovněž používá open-source knihovnu Lidgren Network, která pracuje nad protokolem UDP, pro komunikaci mezi herním klientem a serverem. Nedílnou součástí je také využití známé fyzikální knihovny nVidia PhysX, přesněji řečeno jejího wrapperu Stilldesign PhysX.NET.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.