Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Oceňování hráčů v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Oceňování hráčů v ledním hokeji Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení konkrétních doporučení na zlepšení současného systému oceňování hráčů ledního hokeje v České republice. O tomto modelu se často hovoří jako o tabulkovém odstupném, které bývá označováno za velice problematické. Metody: V práci se objevuje především metoda analýzy dokumentů. Analyzovány byly například zahraniční přestupní řády nebo oficiální statistiky českých hokejistů. Metody analogie a deskripce byly použity především při zpracování teoretické části. Pro zjišťování dalších potřebných informací jsem využila i metodu hloubkového rozhovoru s hokejovým agentem. Při přípravě návrhů byly využity i statistické metody. Výsledky: V práci bylo navrženo několik změn na zlepšení současného tabulkového systému. Jedná se především o určení hranice pro vyplácení tabulkového odstupného. Dále byly vytvořeny návrhy na změnu koeficientů pro navýšení základní hodnoty hráče. Klíčová slova: přestup, trh s hráči, cena hráče, tabulkový systém
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Oceňování hráčů v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Oceňování hráčů v ledním hokeji Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení konkrétních doporučení na zlepšení současného systému oceňování hráčů ledního hokeje v České republice. O tomto modelu se často hovoří jako o tabulkovém odstupném, které bývá označováno za velice problematické. Metody: V práci se objevuje především metoda analýzy dokumentů. Analyzovány byly například zahraniční přestupní řády nebo oficiální statistiky českých hokejistů. Metody analogie a deskripce byly použity především při zpracování teoretické části. Pro zjišťování dalších potřebných informací jsem využila i metodu hloubkového rozhovoru s hokejovým agentem. Při přípravě návrhů byly využity i statistické metody. Výsledky: V práci bylo navrženo několik změn na zlepšení současného tabulkového systému. Jedná se především o určení hranice pro vyplácení tabulkového odstupného. Dále byly vytvořeny návrhy na změnu koeficientů pro navýšení základní hodnoty hráče. Klíčová slova: přestup, trh s hráči, cena hráče, tabulkový systém

Viz též: podobná jména autorů
10 KREJČOVÁ, Alena
3 KREJČOVÁ, Aneta
4 KREJČOVÁ, Anna
3 Krejčová, Adéla
10 Krejčová, Alena
3 Krejčová, Alžběta
3 Krejčová, Aneta
4 Krejčová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.