Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv novinářské profese na osobní život novinářů a novinářek
Krejčí, Eva ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
v českém jazyce Tato diplomová práce se zaměřuje na téma vlivu novinářské profese na osobní, soukromý a rodinný život novinářů a novinářek. Cílem je nalézt různé přístupy, s jakými přistupují lidé zaměstnaní v médiích ke své práci a skloubení osobního života se zaměstnáním, stejně jako identifikace a popsání případných rozdílů v přístupech mezi muži a ženami. Metodou kvalitativního výzkumu jsou polostrukturované rozhovory následně podrobené analýze skrze zakotvenou teorii. Vzorek respondentů složeny z mužů i žen, kteří v období vzniku práce pracují v médiích různých typů, zaměření i dosahu má napomoci komplexnímu náhledu na věc.
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Krejčí, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.