Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
Pokročilé techniky SPM měření elektrických vlastností materiálů
Kramář, Jan ; Konečný, Martin (oponent) ; Pavera, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh řešení techniky pro měření lokálních elektrických vlastností vzorku v kontaktním režimu mikroskopie atomárních sil. Rešeršní část popisuje nejvíce rozšířené techniky měření těchto elektrických vlastností spadajících do rastrovací sondové mikroskopie. K realizaci byla zvolena technika rastrovací odporová mikroskopie. Důležitou součástí této techniky jsou zesilovače proudu. Z tohoto důvodu jsou podrobně popsány operační zesilovače, jeho různá zapojení a následná implementace nového zesilovače na mikroskop. Zbylá část se věnuje popisu a přípravě vzorků, na kterých byla funkčnost zesilovače a techniky testována.
Podnikatelský záměr pro založení společnosti zabývající se softwarovým vývojem
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, ve které se zabývá shrnutím základních informací o podnikatelských subjektech v České republice, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. Dále pak následuje praktická část práce, která se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro zahájení činnosti podnikatelského subjektu v oblasti softwarového vývoje.
Pokročilé techniky SPM měření elektrických vlastností materiálů
Kramář, Jan ; Konečný, Martin (oponent) ; Pavera, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh řešení techniky pro měření lokálních elektrických vlastností vzorku v kontaktním režimu mikroskopie atomárních sil. Rešeršní část popisuje nejvíce rozšířené techniky měření těchto elektrických vlastností spadajících do rastrovací sondové mikroskopie. K realizaci byla zvolena technika rastrovací odporová mikroskopie. Důležitou součástí této techniky jsou zesilovače proudu. Z tohoto důvodu jsou podrobně popsány operační zesilovače, jeho různá zapojení a následná implementace nového zesilovače na mikroskop. Zbylá část se věnuje popisu a přípravě vzorků, na kterých byla funkčnost zesilovače a techniky testována.
Podnikatelský záměr pro založení společnosti zabývající se softwarovým vývojem
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z teoretické části, ve které se zabývá shrnutím základních informací o podnikatelských subjektech v České republice, a představuje náhled na podnikatelský záměr a jeho využití v podnikové praxi. Dále pak následuje praktická část práce, která se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu pro zahájení činnosti podnikatelského subjektu v oblasti softwarového vývoje.
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
Analýza marketingové komunikace vybraných fotbalových klubů
Kramář, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je srovnání marketingové komunikace fotbalových klubů AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň na základě modelu komunikačního mixu a návrh doporučení do budoucna. Teoretická část se zabývá modelem komunikačního mixu,jeho složkami a nástroji. Praktická část nejdříve analyzuje a pak srovnává marketingovou komunikaci AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň. Závěr práce obsahuje vyhodnocení a doporučení pro jednotlivé fotbalové kluby.
Marketingový plán SK Dynamo České Budějovice
Kramář, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Kafka, Ivan (oponent)
Cílem bakalářské práce je detailní marketingová situační analýza současného marketingového plánu klubu. Na základě marketingové situační analýzy bude navržen marketingový plán, který může klubu sloužit jako podklad pro písemné zpracování.

Viz též: podobná jména autorů
9 Kramár, Ján
1 Kramář, Jiří
1 Kramář, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.