Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pozdní prózy Eduarda Štorcha
Krajíčková, Kamila ; Charypar, Michal (vedoucí práce) ; Kudlová, Klára (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vybrané pozdní prózy Eduarda Štorcha, významného pedagoga, amatérského archeologa a autora desítek knih pro mládež, většinou s prehistorickou nebo starověkou tematikou. Hlavním tématem jsou dvě ze Štorchových vrcholných pozdních prací tvořících volný cyklus, románů Osada Havranů a Minehava, práce zčásti zahrnuje i širší kontext české prózy pro mládež v první polovině 20. století. Vedle analýzy a interpretace textů bude též zkoumána situace vzniku těchto textů, jež souvisí mj. se Štorchovým působením v Lobči u Mšena.
Válka a láska z pohledu prozaických děl Ericha Marii Remarqua
Krajíčková, Kamila ; Kupcová, Helena (vedoucí práce) ; Sládek, Miloš (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl na začátek uvést několik informací o životě spisovatele Ericha Maria Remarqua. Shrnout jeho životopis od narození až po úmrtí, a zmínit jeho inspiraci a životní zkušenosti k napsání tak významných děl. Poté se bakalářská práce bude věnovat konkrétním dvěma prózám, konkrétně knize Na západní frontě klid a Tři kamarádi. U každého díla budou zmíněny základní informace, okolnosti, které vedly ke vzniku, námět románů, filmografie, charakteristiky postav, které se v dílech vyskytují a pak detailní popis děje. V posledních kapitolách bakalářské práce bude poukázáno nejdříve na společné znaky nebo naopak odlišnosti dvou výše zmíněných autorových děl, poté i děl ostatních. Bude následovat stručný rozbor ostatních Remarquových próz a poukázání na společné prvky, které díla provází.
Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte
Krajíčková, Kamila ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Počtová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte je analýza aktuálních postojů a názorů v pojetí mateřství v současné generaci matek a dcer. Teoretická část se zabývá výchovnými a vývojovými aspekty rané fáze vývoje dítěte, vyjadřuje posun od autoritativní výchovné orientace k humanistickému pojetí výchovy. Empirická část analyzuje výsledky výzkumné sondy získané dotazníkovým šetřením, jehož se zúčastnilo 40 dvojic matek a jejich dcer.

Viz též: podobná jména autorů
2 Krajíčková, Kateřina
1 Krajíčková, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.