Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem práce je aplikace vybraných metod internetového marketingu, posouzení jejich efektivity a vlivu na návštěvnost regionálního webu. Vzhledem k omezenému rozpočtu je práce zaměřena především na levné způsoby aplikace internetového marketingu. V teoretické části student nejprve představí jednotlivé techniky, kterými se bude nadále zabývat. V té praktické pak odhalí výchozí situaci regionálního webu, včetně specifik návštěvnosti. Po popsání a aplikaci marketingových změn pak bude rok po úvodní ana-lýze zjišťovat odlišnosti a vývoj návštěvnosti zmíněného webu. Závěr se pak ponese i v duchu praktických marketingových doporučení pro regionální web.
Prezentace vzdělávacích institucí v sociálních médiích
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je propojit populární a velmi dynamický svět sociálních médií s internetovými prezentacemi vysokých škol. V první kapitole tak představuji sociální média a zmiňuji jejich výhody a příležitosti. Druhá kapitola se již zabývá konkrétním užitím těchto druhů médií. Nabízím v ní vysokým školám zásady a doporučení pro sociálně-mediální prezentaci. Třetí závěrečná kapitola uvádí výsledky ročního výzkumu prezentací českých vysokých škol v sociálních médiích. Součástí výzkumu je i srovnání sociálně-mediálního působení Fakulty managementu VŠE a dalších oborově příbuzných škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.