Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Recruitment and selection of Employees in a selected Organization
Kozáková, Tímea ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma získávání a výběru pracovníků ve vybrané organizaci. Práce sestává ze tří částí: teoretické, metodologické a praktické. Teoretická část obecně popisuje jednotlivé body procesu získávání pracovníků a jejich následného výběru. V metodologické části jsou popsány metody použité pro zpracování praktické části, která zhodnocuje vybrané personální činnosti ve společnosti První stavební spořitelna, a.s..
Leasing versus úvěr
Krátká, Iva ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá charakteristikami úvěru, finančního a operativního leasingu, jejich rozdíly, a daňovými dopady. Cílem práce je vybrat ze zmíněných nejlepší variantu financování pro pořízení hmotného majetku ve firmě AZ s.r.o., a vyvrátit nebo potvrdit domněnku, že nejlepším způsobem financování je operativní leasing.
Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.
Analýza daně z přidané hodnoty se zaměřením na stavební a montážní práce
Batistová, Petra ; Vopátek, Jiří (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku DPH a daňového systému v České republice. V teoretické části se přibližuje historie daní a základní pojmový aparát. Těžištěm je druhá část, která je věnována analýze daňového dopadu různých novel ZDPH na daňové poplatníky, se zaměřením na problematiku stavebních a montážních prací. Cílem práce je řešení vybraného praktického problému -- aplikace různých novel ZDPH z pohledu stavebních a montážních prací. Je proveden výpočet a následně porovnání dopadu novel ZDPH na cenu stavebních a montážních prací. Další praktický příklad řeší, jak se promítá režim reverse charge do účtování a vyplnění daňového přiznání k DPH u stavební firmy.
Dopady novely DPH v ČR
Milnerová, Radka ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Výsledkem této diplomové práce bude popis historického vývoje DPH a zařazení DPH do systému zdaňování v ČR. Dále práce vysvětlí účtování DPH a nejdůležitější pojmy, které se k DPH vztahují. Práce popíše zákon o DPH a jeho provázanost s jinými právními předpisy. Praktická část diplomové práce bude zaměřena na novelu DPH, která vešla v platnost v roce 2011. Cílem práce je popis systému reverse-charge a jeho změn v letech 2011 a 2012. Hlavním cílem práce je zjistit, zda tyto změny ovlivní obchodní společnosti a jakým způsobem.
Marketingová strategie
Kůs, Tomáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je prozkoumat současné marketingové aktivity firmy AARON předního prodejce digitálních fotoaparátů.Budu analyzovat současné marketingové nástroje a navrhnu zlepšení účinnosti a efektivnosti těchto nástrojů. Marketingový strategie je jak řídit a koordinovat úsilí v oblasti marketingu tak, aby bylo v této oblasti dosaženo stanovených cílů. Cílem většinou bývá zvýšení prodeje, obratu, tržeb, zisku či vytlačení konkurenta ,ale také budování image firmy a firemní kultury. Zaměřím se na analýzu marketingového prostředí podniku ,dále na analýzu konkurence , zhodnotím zde současný marketingový mix podniku.Výsledné poznatky shrnu do SWOT analýzy a navrhnu nové nástroje a strategie pro budoucí období.
Komunikační kampaň na vybraný produkt
Janouchová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomova prace se zameruje na vyznam marketingového výzkumu spotrebitelu, který byl získán pomocí samostatného dotazníkového setrení u predpokládané cílové skupiny. Výzkum byl proveden ve spolecnosti Curaden Czech s.r.o. a na základe jeho finálního vyhodnocení byla zpracována marketingová kampan, která byla v následujícím roce zapojena jako nová aktivita do marketingového plánu. Marketingová kampan byla vyuzita pro postupné obeznámení a získání nového prodejního kanálu, ordinace stomatologu a dentálních hygienistek.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Fendrych, David ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Tato práce v teoretické části vymezuje obecné definice z oblasti řízení lidských zdrojů a zabývá se procesem podnikového vzdělávání. V praktické části této práce dochází k analýze procesu vzdělávání ve společnosti Československá obchodní banka a.s. Cílem práce je přinést ucelený pohled na tento proces vzdělávání a předložit návrhy a doporučení pro jeho zefektivnění.
Mezinárodní zdanění z pohledu zaměstnaneckého vztahu
Patková, Gabriela ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Opálková, Jindřiška (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji tématice mezinárodního zdanění poplatníků při práci v zahraničí. Popisuji a porovnávám problematiku mezinárodního zdanění příjmů poplatníků ve vybraných státech Evropy, v České republice, ve Slovenské republice a v Německu. Dále jsem také zahrnula do svých studií Keňu, abych uvedla všechny možnosti zdanění příjmů a tím ukázala postup určování daňového rezidentství, různé metody zamezení dvojího zdanění a samotné výpočty daňových povinností.
Diagnostika organizační kultury ve vybrané organizaci
Mikulová, Kristýna ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na diagnostiku organizační kultury společnosti ČSOB, a.s. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů týkajících se organizační kultury, typologií organizační kultury,její silou a metodami používanými k její diagnostice. Praktická část na základě zvolené metodologie analyzuje a hodnotí organizační kulturu vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Kozlová, Tereza
2 Kozlová, Táňa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.