Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití hudby ve vybraných typech prodejen
Kozáková, Ivana
KOZÁKOVÁ, I. Využití hudby ve vybraných typech prodejen. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zaměřuje na využití hudby ve vybraných typech prodejen. Pro zhodnocení současného stavu byly zvoleny návštěvy prodejen (n = 62). Ke zjištění, jak spotřebitelé hudbu na pozadí vnímají a jak je ovlivňuje, bylo využito zejména dotazníkového šetření, uskutečněného v laboratorních podmínkách (n = 104), a hloubkových rozhovorů (n = 41). Respondenti byli ve věku 18-30 let. Na základě získaných dat byl zjištěn vliv hudby na zákazníka v obchodním prostředí. Nepodařilo se prokázat závislost mezi cenovým hodnocením produktů a přítomností reprodukované hudby u laboratorního experimentu. Výsledky výzkumu umožnily v rámci cílové skupiny formulovat vhodná doporučení pro prodejce.
Marketingová strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn
Kozáková, Ivana
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn Bohuslavice -- Kyjov. V úvodu práce je vymezena problematika a v práci použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje marketingu. V praktické části jsou teoretická východiska aplikována na zmíněnou neziskovou organizaci a její stálou muzejní expozici. Cílem práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace ART mlýn, včetně analýzy jejích dosavadních činností a dále návrh marketingového mixu ART muzea. Na základě zjištěných poznatků je doporučena vhodná marketingová strategie. Závěr práce obsahuje další marketingová doporučení rozvoje organizace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kozáková, Irena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.