Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 
Hra využívající projekce na dotykový stůl
Kovaľan, Patrik ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto práca je o využití interaktívneho stola ARTable pre hranie kartovej hry Poker. Výsledkom práce je aplikácia, ktorá je premietaná na plochu stolu a ovládaná pomocou dotykovej plochy. Medzi komponenty tohto systému patri aj robotická ruka , kamera, dotykova plocha a projektor. Robotická ruka je zodpovedná za premiestňovanie kariet. Kamera karty skenuje a zobrazuje na hraciu plochu. Aplikácia slúži na prepojenie digitálneho a reálneho sveta. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.