| |
|
Příprava, organizace a řízení produktu kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim
KOVÁČOVÁ, Markéta
Na základě výsledků analýz, průzkumu současné nabídky akcí kulturního cestovního ruchu ve městě Vlašim, preferencí návštěvníků a možných omezení ze strany státních a samosprávných orgánů byla navrhnuta kulturně-společenská akce představující romskou kulturu jako produkt cestovního ruchu, včetně jejího materiálního, technického, administrativního, finančního a obchodního hlediska. Dalším cílem bylo zhodnocení přínosu navrhované akce pro rozvoj cestovního ruchu ve zkoumané oblasti.
|
| |
|
Destinace Posázaví na trhu cestovního ruchu
KOVÁČOVÁ, Markéta
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Posázaví na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.
|
|
Italské frazeologismy obsahující názvy zvířat a jejich české ekvivalenty
KOVÁČOVÁ, Markéta
Tato bakalářská práce se zabývá italskými idiomatickými spojeními, která obsahují název zvířete. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část se zabývá definicí termínu "idiom", klasifikací idiomů, jejich vnitřní strukturou a funkcí. V druhé, analytické části, je vybraný vzorek idiomů rozebírán po stránce formální, tzn. dle vnitřní struktury. Dále jsou naznačeny možnosti syntaktické manipulace a vnitřní transformace idiomů. Hlavní pozornost analytické části je věnována možnostem překladu uvedeného vzorku idiomatických spojení do češtiny. Cílem práce je především naznačit možnosti překladu idiomů do češtiny a sledovat míru ekvivalence při překladu.
|