Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití přístupu design thinking: Studium z pohledu studentů
Kouba, Adam ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Cílem práce je prostřednictvím přístupu design thinking definovat klíčové problémy studentů při studiu bakalářského oboru VŠE FPH Podniková ekonomika a management. Obsahem teoretické části je popsání metody managementu inovací Design Thinking, její principy, metody a nástroje. Dále jsou zde shrnuty základní poznatky o motivacích generace Y. Praktická část využívá prvních dvou kroků procesu Design Thinking, tedy objevuj a definuj. V první části výzkumu proběhly 3 workshopy s celkově 13 studenty, při kterých byly s využitím inovačních her (Speedboat, 5 Proč a Brainwriting) definovány potenciální problémové oblasti studia. Na základě nich byl sestaven dotazník pro jejich ověření, který vyplnilo 190 studentů. Výstupem práce je pojmenování příležitostí pro rozvoj VŠE FPH z pohledu studentů a zpracování persony studenta VŠE.

Viz též: podobná jména autorů
2 KOUBA, Antonín
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.