Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.