Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teaching Styles of ESP Higher Education Teachers
Kotlebová, Sandra ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent) ; Nečasová, Pavla (oponent)
Disertační práce se zabývá výukou odborného anglického jazyka na nefilologických fakultách vysokých škol. Teoretická část pojednává o její postavení na nižších stupních vzdělávání, o výuce zaměřené na studenta a o způsobu ESP výuky. V empirické části prezentujeme pět případových studií, jejichž cílem bylo přinést obraz o výukových stylech vybraných učitelů ESP. Zjistili jsme, jak přispívají vybraní učitelé k motivaci studenta učit se anglický jazyk a jak je tento předmět zařazen do studijních programů na zkoumaných vysokých školách. Rozhovory a přímé pozorování tvořily metody kvalitativního výzkumu. Za účelem dosažení triangulace výzkumných metod jsme využili standardizovaný dotazník. Mezipřípadové shrnutí přináší odpovědi na výzkumné otázky, které ukázaly, že vybraní učitelé dodržují pravidla výuky ESP i výuky zaměřené na studenta. Vycházejí z analýzy potřeb studenta a přizpůsobují jim i výukové metody. Přestože všichni vystupují převážně v roli facilitátora, je to jejich vlastní pojetí výuky, styl učení se a pedagogické myšlení, které dělají jejich styl jedinečným. Vybraní učitelé připouštějí, že to, jak dnes učí, je výsledkem několikaleté praxe a vychází z jejich vnitřního přesvědčení, co je pro studenta důležité, aby na hodinách získal. Náš výzkum ukázal, že odlišnosti ve výukových stylech...
Teaching Styles of ESP Higher Education Teachers
Kotlebová, Sandra ; Chvál, Martin (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent) ; Nečasová, Pavla (oponent)
Disertační práce se zabývá výukou odborného anglického jazyka na nefilologických fakultách vysokých škol. Teoretická část pojednává o její postavení na nižších stupních vzdělávání, o výuce zaměřené na studenta a o způsobu ESP výuky. V empirické části prezentujeme pět případových studií, jejichž cílem bylo přinést obraz o výukových stylech vybraných učitelů ESP. Zjistili jsme, jak přispívají vybraní učitelé k motivaci studenta učit se anglický jazyk a jak je tento předmět zařazen do studijních programů na zkoumaných vysokých školách. Rozhovory a přímé pozorování tvořily metody kvalitativního výzkumu. Za účelem dosažení triangulace výzkumných metod jsme využili standardizovaný dotazník. Mezipřípadové shrnutí přináší odpovědi na výzkumné otázky, které ukázaly, že vybraní učitelé dodržují pravidla výuky ESP i výuky zaměřené na studenta. Vycházejí z analýzy potřeb studenta a přizpůsobují jim i výukové metody. Přestože všichni vystupují převážně v roli facilitátora, je to jejich vlastní pojetí výuky, styl učení se a pedagogické myšlení, které dělají jejich styl jedinečným. Vybraní učitelé připouštějí, že to, jak dnes učí, je výsledkem několikaleté praxe a vychází z jejich vnitřního přesvědčení, co je pro studenta důležité, aby na hodinách získal. Náš výzkum ukázal, že odlišnosti ve výukových stylech...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.