Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Děti s poruchou autistického spektra v inkluzivním vzdělávání na prvním stupni základní školy
KOSTKOVÁ, Hana
Bakalářská práce se zabývá žáky s poruchou autistického spektra na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část má dvě kapitoly. První kapitola definuje poruchy autistického spektra a jejich druhy. Dále popisuje charakteristické projevy dětí s autismem. Druhá kapitola popisuje inkluzi dětí s PAS na základní škole, úlohu asistenta pedagoga a vztahy mezi spolužáky a žákem s autismem. Zmíněné jsou zde zařízení a organizace, které mohou při vzdělávání dětí s PAS pomáhat školám a rodinám. Hlavním cílem této práce bylo vyhledat dostupné informace o inkluzi dětí s PAS a zjistit zkušenosti asistentů pedagoga, kteří se jim věnují. Dále pak zjistit aktuální údaje o dětech s PAS v Jihočeském kraji. Praktická část byla provedena formou kvalitativního výzkumu. Nejprve pomocí polostrukturovaného dotazníku a posléze rozhovorem. Práce obsahuje vyhodnocení deseti dotazníků se zkušenostmi asistentek pedagoga, které pracují s žákem s poruchou autistického spektra a jejich zkušenosti s procesem inkluze. Dále z interpretace rozhovoru s pracovnicí Speciálně pedagogického centra v Českých Budějovicích byly získány aktuální údaje týkající se počtů dětí s poruchami autistického spektra v Jihočeském kraji a informace o inkluzi žáků s PAS do běžných základních škol. V souhrnu lze říci, že díky inkluzi mají žáci s PAS stejné vzdělávací možnosti jako ostatní žáci na běžné základní škole.
Marketingová strategie Pivovaru Herold při vstupu na zahraniční trh
Myšáková, Lenka ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá vstupem malého českého pivovaru Herold na zahraniční trhy. V teoretické části práce jsou zařazeny hlavní problémy mezinárodního marketingu, hlavní strategická rozhodnutí a analýza marketingových nástrojů. V aplikační části je rozebrána marketingová strategie vstupu malého výrobce na 2 náročné trhy USA a Velké Británie. Analýza se týká účinnosti adaptace marketingového mixu a hodnotí zkušenosti s pronikáním na zahraniční trh.
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Kostková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nových marketingových konceptů stravovacích služeb, především restaurací. Cílem práce je získání podrobnějších informací z oblasti marketingu stravovacích služeb, analýza nových konceptů a ověření hypotéz dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř kapitol. Do popředí zájmu budou postaveny především inovativní a zážitkové marketingové přístupy, které budou teoreticky přiblíženy v první kapitole. V té bude dále nastíněna teorie marketingového řízení a charakteristika marketingu služeb. Ve druhé kapitole se práce zaměřuje na marketing služeb cestovního ruchu. Konkrétně se zde soustředí na specifika stravovacích služeb. Ve třetí kapitole jsou analyzovány marketingové koncepty stravovacích provozů v České republice a v zahraničí. Další, čtvrtá, kapitola obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření prováděného online. Cílem tohoto průzkumu vypracovaného pro účely této diplomové práce je zjistit, jak velká část reprezentativního vzorku dotazovaných někdy navštívila, v Čechách nebo v zahraničí, zážitkovou restauraci a co konkrétního zážitek vyvolalo. Do další části této kapitoly jsou včleněny dva rozhovory s odborníky z oblasti pohostinství.
Comparison of foreign direct investment inflow to Slovakia and the Czech Republic
Zentková, Alica ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Cieľom práce je potvrdenie, alebo vyvrátenie hypotézy, že je možné pozorovať tendenciu približovania sa Slovenskej republiky úrovni Českej republiky v oblasti lákania priamych zahraničných investícií. Nástrojom na dosiahnutie tohoto cieľa je vypracovanie komparatívnej analýzy vývoja prílivu priamych zahraničných investícií v obidvoch krajinách a analýzy vybraných faktorov, ktoré ovplyvňujú investorov pri rozhodovaní sa o investovaní v porovnávaných štátoch.
Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Srnka, Karel ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Čápová, Ludmila (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.
Exportní strategie vybraného českého pivovaru
Štekr, Erik ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je Budějovické Budvar, jeho postavení na domácím trhu a na důležitých zahraničních trzích. Práce se zmiňuje i o celém pivovarském odvětví u nás i ve světě. Dalším tématem práce je známkoprávní spor Budějovického Budvaru s americkým pivovarem Anheuser-Busch.
Transformace české ekonomiky-silné a slabé stránky
Nováková, Kateřina ; Kostková, Hana (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na transforamční období mezi roky 1990 až do součastnosti. Je zde provedena komparační makroekonomická analýza hlavních ukazatelů jako HDP, iflace, nezaměstnanost, fiskální politika, zahraniční obchod, které jsou porovnávány s výsledky dosaženými v Maďarsku. Druhá část je zaměřena na přímé zahraniční investice jako důležitý faktor rozvoje tranzitivních ekonomik.
Úloha italských obchodních komor v podnikatelském prostředí
Horká, Jitka ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Bakalářská práce přibližuje na pozadí základních charakteristik italské ekonomiky systém italských obchodních komor v Itálii i v zahraničí, jejich vývoj, význam, činnost, funkci a organizaci.
Mezinárodní aktivity firmy Emco
Jahodová, Lucie ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Bakalářská práce "Mezinárodní aktivity firmy Emco" se skládá ze tří částí. V první části je charakterizována společnost Emco, její historie, ekonomické výsledky, struktura tržeb a jsou zde popsány její importní aktivity. V druhé části se autor zabývá současnou situací českého maloobchodu a vliv na firmu Emco. V třetí části jsou detailně popsány exportní aktivity firmy Emco.
Význam národní gastronomie v cestovním ruchu České republiky
Kostková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá českou gastronomií jako celku, její historií a současnými i budoucími trendy moderní české kuchyně. Kromě toho je zde i kapitola uvádějící ekonomické charakteristiky stravovacích a ubytovacích služeb. Součástí je i rozhovor s Jiřím Králem, šéfkuchařem Francouzské a Plzeňské restaurace Obecního domu v Praze a kapitánem českého reprezentačního týmu kuchařů a cukrářů. Cílem práce bylo analyzovat, jaký význam má pro český příjezdový cestovní ruch úroveň poskytovaných gastronomických služeb. Analýza byla provedena na základě přímého a nepřímého dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 KOSTKOVÁ, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.