Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní vlivy USA a EU/ČR na oblast marketingu v automobilové produkci
Kostík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bursíková, Marcela (oponent)
Práce řeší vliv kultury na marketing automobilových výrobců. Rozdíly mezi evropským a americkým kulturním prostorem a dopady těchto rozdílů na automobilové odvětví a produktovou politiku výrobců. Pomocí obsahových analýz inzertních sdělení v tištěných médiích a internetových stránek práce hledá dopady kultury na tyto aspekty.
Design jako marketingový nástroj, jeho role a vnímání u veřejnosti
Kostík, Ondřej ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent)
Jakým způsobem a jak silně ovlivňuje design marketing a spotřebitele. Jaké je vnímání designu mezi odborníky, kteří ho tvoří a následně jeho uživateli.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.