Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
Internal Logistics and Manipulation in a Manufacturing Company
Chrabačka, Michal ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on internal logistics and manipulation in the manufacturing company. First part provides theoretical background. Second part offers an insight into the current state and last part contains a solution for optimization of internal logistics.
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
Optimalizace procesů realizace vzdělávacích programů
Nováková, Lenka ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze procesů realizace vzdělávacích programů a jejich optimalizaci. Teoretická část je zaměřena na vzdělávací programy, koncept vzdělávací politiky EU, problematiku procesů a pojmy s nimi spojené. Část analytická zkoumá procesy realizace vzdělávacích programů, analýzu mezinárodních aktivit Fakulty podnikatelské, bilaterálních smluv a dotazníkové šetření. Poznatky z analytické části jsou využity v návrhové části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuty postupy ke zlepšení procesů. Návrhy a opatření směřující ke zvýšení účasti studentů a optimalizaci procesů vychází z analýzy provedené na Fakultě podnikatelské a respektují koncept vzdělávací politiky Evropské unie.
Internal Logistics and Manipulation in a Manufacturing Company
Chrabačka, Michal ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on internal logistics and manipulation in the manufacturing company. First part provides theoretical background. Second part offers an insight into the current state and last part contains a solution for optimization of internal logistics.
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
Optimalizace procesů realizace vzdělávacích programů
Nováková, Lenka ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze procesů realizace vzdělávacích programů a jejich optimalizaci. Teoretická část je zaměřena na vzdělávací programy, koncept vzdělávací politiky EU, problematiku procesů a pojmy s nimi spojené. Část analytická zkoumá procesy realizace vzdělávacích programů, analýzu mezinárodních aktivit Fakulty podnikatelské, bilaterálních smluv a dotazníkové šetření. Poznatky z analytické části jsou využity v návrhové části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuty postupy ke zlepšení procesů. Návrhy a opatření směřující ke zvýšení účasti studentů a optimalizaci procesů vychází z analýzy provedené na Fakultě podnikatelské a respektují koncept vzdělávací politiky Evropské unie.
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.