Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design of a micromanipulator for repairs of printed circuit boards
Kopřiva, Pavel ; Otáhal, Alexandr
This work deals with design of micromanipulator based on pantographic mechanism with electronic control. The main purpose of this micromanipulator is repairing printed circuit boards, but it has been designed to be universal for any use case. The main focus is on creating device that will have the highest possible accuracy, while still being able to provide necessary force to carry out mechanical repairs of printed circuit boards. The work contains the design of the pantographic mechanism, stepper motor based electrical drive section and control circuits with power supplies.
Návrh mikromanipulátoru pro opravy desek plošných spojů
Kopřiva, Pavel ; Skácel, Josef (oponent) ; Otáhal, Alexandr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí mikromanipulátoru na bázi pantografického mechanismu s elektronickým řízením. V teoretické části jsou uvedeny možné principy konstrukcí a ovládání mikromanipulátorů. V praktické části je vytvořen návrh konstrukce pantografického převodu. Dále je navržen elektrický pohon využívající krokové motory s řídící a napájecí elektronikou. Nakonec je navržený mikromanipulátor vyroben.
Informatické vzdělávání na středních školách zaměřených na informatiku
Kopřiva, Pavel ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem mé práce je popsat vývoj informatického vzdělávání na středních školách v České republice, který není popsán v žádných knihách, nýbrž jsme schopni jej zjistit, a to především díky pamětníkům, kteří v době vzniku informatického vzdělávání stáli v čele středních škol nebo se přímo vývoje informatického vzdělání zúčastnili. Dalším cílem je v krátkosti shrnout látku, která se v současné době probírá na středních školách a oborech, které jsou zaměřeny na Informatiku a to jednak z širšího pohledu pomocí Rámcového vzdělávacího programu a následně konkrétně a úzce pomocí současných učebnic Informatiky pro střední školy. Jednou ze stěžejních částí mé bakalářské práce bude dotazování studentů středních škol, a to jak se zaměřením, tak i bez zaměření na Informatiku. V rámci dotazování budou kladeny stejné otázky oběma skupinám studentů a následně budou jejich výsledky zobrazeny v grafické podobě s finálním komentářem těchto výsledků. V poslední části bych rád naznačil problém, který osobně vidím v dnešním vzdělávacím školském systému.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kopřiva, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.