|
Norská klavírní hudba
Konopa, Ondřej
Diplomová práce "Norská klavírní tvorba" si klade za cíl zmapování významné části norské hudební kultury, vytvoření přehledu o této tématice a její prezentaci pro co nejširší veřejnost. Znalosti veřejnosti o norském prvku evropského kulturního dědictví jsou v porovnání se znalostmi o jiných národních kulturách značně chudé a neúplné. Toto platí nejen v České republice, ale i ve většině evropských států. Důvodem může být jazyková i geografická bariéra v přístupu k informacím o problematice. Práce "Norská klavírní tvorba" chce využít možností a znalostí jeho řešitelů, zmapovat norskou klavírní tvorbu, zanalyzovat možnosti jejího využití v pedagogické i koncertní praxi a rozšířit českým a zahraničním zájemcům znalosti o evropské hudební kultuře s akcentem na možnosti praktického využití těchto znalostí.
|
|
Norská klavírní hudba
Konopa, Ondřej
Diplomová práce "Norská klavírní tvorba" si klade za cíl zmapování významné části norské hudební kultury, vytvoření přehledu o této tématice a její prezentaci pro co nejširší veřejnost. Znalosti veřejnosti o norském prvku evropského kulturního dědictví jsou v porovnání se znalostmi o jiných národních kulturách značně chudé a neúplné. Toto platí nejen v České republice, ale i ve většině evropských států. Důvodem může být jazyková i geografická bariéra v přístupu k informacím o problematice. Práce "Norská klavírní tvorba" chce využít možností a znalostí jeho řešitelů, zmapovat norskou klavírní tvorbu, zanalyzovat možnosti jejího využití v pedagogické i koncertní praxi a rozšířit českým a zahraničním zájemcům znalosti o evropské hudební kultuře s akcentem na možnosti praktického využití těchto znalostí.
|
|
Norská klavírní tvorba
Konopa, Ondřej ; Kopecká, Věra (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Diplomová práce "Norská klavírní tvorba" si klade za cíl zmapování významné části norské hudební kultury, vytvoření přehledu o této tématice a její prezentaci pro co nejširší veřejnost. Znalosti veřejnosti o norském prvku evropského kulturního dědictví jsou v porovnání se znalostmi o jiných národních kulturách značně chudé a neúplné. Toto platí nejen v České republice, ale i ve většině evropských států. Důvodem může být jazyková i geografická bariéra v přístupu k informacím o problematice. Práce "Norská klavírní tvorba" chce využít možností a znalostí jeho řešitelů, zmapovat norskou klavírní tvorbu, zanalyzovat možnosti jejího využití v pedagogické i koncertní praxi a rozšířit českým a zahraničním zájemcům znalosti o evropské hudební kultuře s akcentem na možnosti praktického využití těchto znalostí.
|