Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image firmy a její reflexe z pohledu zákazníků
Kománková, Magdaléna
Práce se zabývá zkoumáním toho, jak zákaznk vnímá image firmy, co způsobuje jeho vnímání a jaké faktory utváří image. V této práci je zkoumána z teoretického i praktického hlediska image firmy a reflexe image z pohledu zákazníků. Poznatky jsou aplikovány na firmu TPF group, s.r.o. V teoretické části jsou vymezeny nezbytné pojmy pomocí literatury a vědeckých časopisů. V druhé části je zkoumána image firmy podle toho, jak ji vnímají zákazníci. Jako hlavní doplňková metoda pro upřesnění informací sloužily rozhovory. Finální aplikace by měla pomoct firmě, aby zjistila, jaké jsou její slabé stránky image, na kterých potřebuje pracovat. Také je dobré vědět, co zákazníci vnímají pozitivně a pokračovat v tom.
Marketingová strategie
Kománková, Magdaléna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření vhodné marketingové strategie na základě analýz vnějšího i vnitřního okolí a vlastního průzkumu pro firmu KOMÁNEK, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou shrnuty dosavadní teoretické poznatky a základní pojmy marketingu. V druhé části je popsána firma KOMÁNEK, s.r.o., je analyzováno její vnější a vnitřní prostředí pomocí PESTE a SWOT analýzy. Následuje návrhová část, ve které je na základě výsledků navržena vhodná marketingová strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kománková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.