Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Kollerová, Kristýna ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vyjasnit podstatu a přínos užívání marketingového přístupu a konkrétních nástrojů a prostředků marketingu pro oblast lidských zdrojů a analyzovat obsah a vzájemnou provázanost dvou směrů HR marketingu, externího a interního. Práce má dále aplikovat teorii budování značky na specifický případ značky zaměstnavatele. Součástí práce je výzkum ve společnosti Nutricia (FMCG), který má ukázat, co firma dělá pro svůj HR marketing a jak je vnímána jako zaměstnavatel na interním a externím trhu práce. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné literatury a odborných článků. Pro praktickou část výzkumu byla použita analýza materiálů poskytnutých společností Nutricia a písemné dotazování. Závěr práce shrnuje přínos marketingového přístupu k HR, jeho propojení v rámci celkového marketingového mixu a současný reálný stav.
Sponzoringové aktivity společností energetické skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie.
Kollerová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jančová, Sylva (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sponzoringové aktivity společností skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie" se v úvodní teoretické části zabývá obecně pojmem sponzoring a jeho druhy. Teoretická část vychází ze základní dostupné literatury zabývající se sponzoringem. Po představení struktury skupiny RWE se zaměřením na Českou republiku následuje jádro práce, sponzoringové aktivity společností této skupiny. Práce nabízí přehled největších sponzoringovýcg projektů RWE, více je pak zaměřena především na projekt RWE - energie českého filmu. Hlavní cíl práce je tento projekt v širším kontextu popsat, analyzovat a podat případné doporučení do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.