Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kollár, Robin ; Janča, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce 2011.Tato společnost patří mezi největší výrobce skla na území České republiky. Prace popisuje komunikacni prvky, ktere budou slouzit k co nejefektivnější komunikaci tohoto obchodu na zahraničním trhu.
Komunikační mix společnosti
Kollár, Robin ; Hudeček, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském kraji. Práce popisuje komunikační prvky, které budou sloužit ke zvýšení efektivity komunikace tohoto obchodu a zvýšení prodeje nabízených služeb.
Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kollár, Robin ; Janča, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zamerena na komunikacni mix výrobce a prodejce skleněných a dekoračních výrobků Royal Crystal, s.r.o. při vstupu na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu. Podnik byl založen v roce 2011.Tato společnost patří mezi největší výrobce skla na území České republiky. Prace popisuje komunikacni prvky, ktere budou slouzit k co nejefektivnější komunikaci tohoto obchodu na zahraničním trhu.
Komunikační mix společnosti
Kollár, Robin ; Hudeček, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix rekreačního zařízení Slovácký dvůr Ostrožská Nová Ves, který byl založen v roce 2014. Toto rekreační středisko patří k jedněm z největších kempů a penzionů ve Zlínském kraji. Práce popisuje komunikační prvky, které budou sloužit ke zvýšení efektivity komunikace tohoto obchodu a zvýšení prodeje nabízených služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.