Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení montážní linky
Zedníček, Antonín ; Kollár, Filip (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení procesu výrobního podniku v návaznosti na objednávky zákazníků. Nejprve jsou vymezena teoretická východiska zlepšovatelských nástrojů jako je Lean Six Sigma. Následně je představen zpracovávaný produkt a firma, jež výrobu zastřešuje. Poté jsou zlepšovatelské nástroje užity k analyzování současného stavu zkoumaného procesu. Výsledkem je návrh nového řešení, které je posléze zhodnoceno a je vyčíslen ekonomický přínos.
Vliv lokality na výši obvyklé ceny rodinného domu v Ostravě
Kollár, Filip ; Vařechová, Martina (oponent) ; Hlavinková, Vítězslava (vedoucí práce)
Hlavním tématem diplomové práce je vliv lokality na cenu obvyklou rodinného domu ve městě Ostrava. V rámci této analýzy se práce nezaměřuje pouze na obvyklá kritéria (dostupnost do centra aj.), ale řeší také specifické problémy regionu, tj. např. kvalitu ovzduší. Provedeno je také dotazníkové šetření s cílem zjistit preference respondentů týkající se výběru ideální lokality pro bydlení. Pro ocenění vybraného rodinného domu jsou vybrány dvě metody, a to porovnávací metoda dle platného oceňovacího předpisu a metoda tržního porovnání, konkrétně metoda přímého porovnání, jež jsou společně s ostatními podrobněji popsány v teoretickém úvodu. Závěrečná část se věnuje srovnání výstupů těchto dvou metod a případnými nesrovnalostmi, jež by mohly vyplynout.
Podnikatelský záměr
Kollár, Filip ; Chalupová, Hana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je teoretický popis a konkrétní vypracování podnikatelského plánu za účelem založení bageterie BANH MI, která se zabývá výrobou a prodejem plněných baget BANH MI. V teoretické části se nachází popis právních forem podnikání v České republice a obecný popis podnikatelského plánu. V praktické části se vedle konkrétního plánu nachází srovnání právních forem podnikání pro potřeby výběru nejvhodnější formy pro budoucí rozvoj firmy. V samotném plánu se pak nachází základní informace o podniku a jeho cílech, analýza trhu a konkurenčního prostředí, marketingová strategie nebo finanční plán. Závěrečným výstupem jsou finanční výkazy, které jsou zpracovány v realistické, optimistické i pesimistické variantě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.