Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístup CRM v konkrétním bankovním subjektu
Pirochová, Diana ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Petr, Rostislav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na přístup k zákazníkům a udržování vztahů s nimi ze strany bankovního subjektu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu CRM a uvedením několika důvodu, proč tento systém využívat, jaké mohou být přínosy, ale také jaké mohou být bariéry implementace CRM. Dále se orientuje na hodnotu zákazníka a primárně na hodnotu pro zákazníka. Neméně důležitou částí je také spokojenost zákazníka a péče o něj. V praktické části této jsou tyto teoretické znalosti aplikovány na praktický příklad jednoho z bankovních subjektů na českém trhu. Na závěr práce jsou uvedena doporučení pro zlepšení.
Metody time managementu
Korčák, Václav ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem práce je vyhodnotit vybrané metody time managementu z hlediska jejich použitelnosti. V teoretické části se práce zabývá pojmem time management a jeho vývojem. Dále práce zkoumá důležité faktory, které jsou předpokladem pro úspěšné řízení času jedince. Podstatným segmentem teoretické části je popis šesti nejpoužívanějších metod a doplněn je výčtem užitečných aplikací, které v řízení času mohou pomoci. Praktická část se zabývá kvalitativní studií, zkoumající tři vybrané metody. Výsledky jsou v práci interpretovány a následně jsou přidána doporučení a limitace.
Rozhodování o sortimentu internetového obchodu
Kšíkal, Daniel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Práce se zabývá tematikou category managementu v internetovém obchodě. Jejím cílem je idenfitikovat faktory týkající se sortimentu, které ovlivňují finanční výkonnost firmy. Výstupem práce je model aplikovatelný jako nástroj pomáhající při strategickém rozhodování o sortimentu. První část práce se věnuje základním konceptům z oblasti maloobchodu, marketingu a strategického managementu. Úkolem této části je poskytnout čtenáři teoretický podklad pro tematicky navazující praktickou část a seznámit ho s důležitými pojmy. Praktická část je zpracovaná na základě konzultací s odborníky z oboru a autorova vlastního zkoumání v rámci obchodní činnosti. Každá z kapitol představuje soubor kritérií, která vycházejí z analýzy firemních dat na trhu internetového maloobchodu. Kritéria popisují specifické rysy produktové kategorie, respektive jejich vliv na výnosy či náklady firmy. Součástí je pak i hodnocení zkoumané kategorie dle jednotlivých kritérií na datech z reálných firem. Cílem práce je podat ucelený pohled na problematiku rozhodování o sortimentu. Práce by rovněž měla posloužit jako průvodce základními znalostmi užitečnými pro řízení internetového obchodu.
Use of Google applications and tools in the enterprise
Fiala, Dávid ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem této práce je zaměření na použití Google online kancelářských aplikací a nastroje Google Analytics ve společnosti TLV s.r.o. Analyzovat jejich efektivitu v každodenním použití a schopnost zlepšovat vnitropodnikové procesy. Tyto aplikace a nástroje budu nejdřív popisovat z pohledu jejich funkcí, které nabízejí. V další fázi práce se zaměrím na alternativní cloudové řešení kancelářských aplikací, zhodnocení nákladů spojených s nasazením těchto aplikací a jejich výhody v porovnání s Google aplikacemi. V případě Google Analytics se zaměřím na přínosnost tohoto řešení pro spolešnost TLV s.r.o. a to konkrétně srovnáním nákladů na internetovou reklamu (Google AdWords) a výnosy z ní plynoucí.
Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Konvalinka, Michal (oponent)
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.
Analýza spokojenosti a požadavků zákazníků v konkrétní firmě
Jirák, David ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí řízení vztahů se zákazníky s důrazem na jejich požadavky a z toho plynoucí spokojenost. Zdůrazňuje důležitost vztahu se zákazníkem v silně konkurenčním prostředí. Cílem práce je zjistit požadavky zákazníků, a na jejich základě vytvořit doporučení pro zlepšení a tím i zvýšení spokojenosti zákazníků konkrétní firmy. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmu CRM včetně jeho historie a přínosů pro firmu. Dále poukazuje na důležitost určení hodnoty pro zákazníka a hodnoty zákazníka pro firmu. Řeší také význam stratifikace a segmentace zákazníků a v poslední řadě se věnuje spokojenosti zákazníka. V praktické části je vytvořená analýza zákazníků z hlediska jejich národnosti a zdroje, odkud přicházejí. Dále jsou zde vyhodnoceny požadavky a spokojenost zákazníků na základě recenzí. V závěru praktické části jsou pak samotná doporučení.
Analýza zákaznických procesů v konkrétní organizaci pro jejich zefektivnění a automatizaci
Sládek, Jaroslav ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na detailní analýzu vnitropodnikových procesů konkrétní organizace orientovaných na zákazníka, zpracované z důvodu jejich nefunkčnosti. Ke zpracování sledovaných činností je využito standardizovaných metod a modelů za účelem identifikace míst pro jejich zefektivnění. Teoretická část se věnuje disciplíně řízení vztahů se zákazníky, její filosofii, včetně definice základních pojmů spojených s problematikou přechodu ke strategii CRM. Praktická část prezentuje základní informace analyzované společnosti, na které navazuje vyhodnocením současné situace. Analýza procesů je doplněna o subjektivní hodnocení sledovaných procesů a návrhy na jejich přepracování. Závěrečný výstup práce je tvořen nově navrženými procesy zmapovaných v diagramech a stanovený postup změn pro dosažení požadovaných výsledků.
Analýza CRM v konkrétní firmě se zaměřením na kontaktní centra
Podpierová, Klára ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Předmětem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky a její analýza v konkrétním podniku v praxi. V první části jsou shrnuta teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky, jejichž součástí jsou obsah, historie a prvky CRM. V druhé praktické části je představena konkrétní firma a použité metody analýzy. Na základě získaných dat je sestavena gap analýza rozdílu stávajících a cílových stavů. Třetí a poslední část slouží k vytvoření návrhu pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky podle teoretických informací a zjištěných skutečností.
Cloud Computing a jeho vliv na business agility
Podlipský, Šimon ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato práce se zabývá implementací Cloud Computingové automatizace do firmy, jejím rozvojem a vlivem na Business Agility. Proces implementace ukazuje na firmě LidskáSíla s.r.o., která má za cíl získat výsadní postavení na trhu služeb v ČR a teoreticky i v zahraničí. K tomu jde právě cestou využití Cloud Computingu a zároveň metod operačního výzkumu, především pro optimalizaci procesů a rozhodování. Práce nejprve seznámí s termíny Cloud Computing a operační výzkum a popíše jejich principy fungování. Následně seznámí s činností firmy LidskáSíla s.r.o., ve které je poté v praktické části zkoumána implementace automatizace s využitím Cloud Computingu a metod operačního výzkumu. Práce dojde k závěru, že automatizace procesů při využití Cloud Computingu má za určitých okolností pozitivní dopad na Business Agility.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.