Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Kolek, Ondřej ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení existence této techniky. Teoretický základ spočívá v detailní analýze krizové komunikace, spin doctoringu a psychologie spotřebitele. V case studies jsou detailně analyzovány komunikační aktivity brandů McDonald's ČR spol. s. r. o. a Domino's Pizza, Inc., které vyvolaly či využily negativní vyznění své komerční komunikace. Tyto kontrastní kampaně v kombinaci s teoretickým základem fail marketingu tvoří část práce, ve které je sestaven mix komunikačních aktivit a postupů pro existenci fail marketingu. Práce rovněž obsahuje analýzu, zda jsou fail marketingové aktivity reálné, která slouží jako teoretický manuál pro využití techniky komerčními subjekty a rovněž jako informativní materiál pro spotřebitele k identifikaci této techniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.