Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů
Vojta, Jan ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolařík, Jiří (oponent)
Portfolia značek nadnárodních společností jsou komplexním organizmem řízeným mateřskou organizací, zejména skrz architekturu značek a rebranding. Přímou zpětnou vazbu z trhu mají pak distributoři, kteří zásadně ovlivňují úspěch značek. Samotná práce marketérů se značkami je tedy ovlivňována mnoha stakeholdery na trhu a stává se tak složitou marketingovou činností. Tato diplomová práce se zabývá architekturou konkrétního portfolia značek 3M a prací s nimi. Cílem je, prostřednictvím (i) zmapování konkrétního portfolia značek 3M, (ii) zhodnocení rebrandingu z roku 2015 a (iii) analýzy práce s 3M brandy, zformovat doporučení pro zdokonalení práce s brandy 3M. V první části je teoreticky zpracována architektura značek, na jejímž základě je zmapován 3M House of Brands. Dále je popsána metodologie marketingového výzkumu potřebná pro praktickou část, a to konkrétně sekundární data, dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V praktické části diplomové práce je zpracována 3M Case study, v rámci které je proveden, vyhodnocen a popsán empirický výzkum 3M značek. Tento výzkum se skládá ze dvou částí: (1) dotazníkové šetření zaměřené na B2B distributory a (2) hloubkové rozhovory s 3M specialisty a marketéry. Z porovnání a syntézy převážně kvalitativních dat vyplývá hlavní nález. Pohled 3M marketérů a distributorů na volbu brandových aktivit se liší, přestože jsou cíle těchto stran stejné. Stěžejním doporučením této práce je tedy přiřadit větší důležitost hlasu z trhu a na jeho základě vytvářet brandové aktivity.
Ocenění podniku společnosti Škoda MB a.s.
Kolařík, Jiří ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Goldscheidová, Jana (oponent)
Cílem této práce je zjistit(odhadnout) tržní cenu společnosti Škoda AUTO, a. s. působící v automobilovém průmyslu. Práce je rozdělena do 6-ti částí. V první části je společnost stručně představena. Náplní druhé části je strategická analýza a odhad tržeb v budoucnu, třetí část je finanční analýza a výrok o finančním zdraví společnosti, čtvrtá část se zabývá generátory hodnoty jako hlavním zdrojem pro část pátou, tj. sestavení finanční plánu. Část šestá se věnuje samotnému ocenění, které bylo provedeno metodou EVA a dodatečná metoda byla vybrána metoda tržního porovnání, konkrétně metoda srovnatelných podniků.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kolařík, Jakub
10 Kolařík, Jan
8 Kolařík, Jaroslav
2 Kolařík, Josef
10 Kolárik, Jan
2 Kolářík, Jindřich
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.