Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování posluchačů hudby z generace Y v době digitální distribuce hudby
Kohoutová, Barbora ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce Chování posluchačů hudby z generace Y v době digitální distribuce hudby se zabývá procesem poslechu hudby a zvyklostmi s ním spojenými u posluchačů z generace Y. Digitální doba přináší posluchačům nové kanály, jejichž prostřednictvím je možné hudbu poslouchat, jako jsou streamovací služby (Spotify, Apple Music a další), weby umožňující poslech hudby, online rádiové vysílání nebo formát MP3. Jako výzkumná metoda byl zvolen kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů, které byly vedeny se vzorkem deseti respondentů. Cílem této diplomové práce je nastínit reflexi posluchačského chování respondentů. Práce se snaží zachytit jejich pohled na používání různých kanálů pro poslech hudby a na jejich pozitivní a negativní stránky. Věnuje se také tomu, jak si posluchači vybírají interprety a skladby k poslechu, jak přicházejí k nové hudbě a jak přistupují ke sdílení hudby na sociálních sítích. Otázkou, kterou se snaží tato práce zodpovědět, je také, jakou roli pro posluchače z generace Y v dnešní době hrají fyzické hudební nosiče. V závěru práce jsou uvedeny poznatky, které byly získány výzkumem, jejich interpretace a srovnání s předešlými výzkumy a publikacemi, které se zabývají poslechem hudby v době digitální distribuce hudby.
Pohlavně-specifická analýza úmrtnosti v důsledku zhoubných novotvarů v České republice v letech 1994-2013
Maláková, Kateřina ; Hulíková Tesárková, Klára (vedoucí práce) ; Kohoutová, Barbora (oponent)
Pohlavně-specifická analýza úmrtnosti v důsledku zhoubných novotvarů v České republice v letech 1994-2013 Abstrakt Cílem této bakalářské práce je analyzovat a popsat vývoj úmrtnosti v důsledku zhoubných novotvarů v České republice od roku 1994 do roku 2013 a ve zvoleném prostorovém a časovém vymezení detailněji prozkoumat úmrtnost na zhoubné novotvary dle pohlaví se záměrem identifikovat možné faktory, které rozdíly mezi muži a ženami mohou ovlivňovat. Kromě analýzy úmrtnosti na celou skupinu zhoubných novotvarů je zde řešena úmrtnost na vybrané příčiny smrti v rámci zhoubných novotvarů. Jako hlavní ukazatel intenzity úmrtnosti byla využita standardizovaná míra úmrtnosti a pro podrobnější analýzu úmrtnosti byly dále použity pravděpodobnost úmrtí podle věku a dekompozice rozdílu naděje dožití při narození podle příčin smrti a věku mezi lety 1994 a 2013. V průběhu sledovaného období došlo k poklesu hodnot standardizované míry úmrtnosti na celou skupinu zhoubných novotvarů a na většinu jednotlivých příčin smrti za obě pohlaví. Zároveň bylo zjištěno, že se rozdíly mezi muži a ženami spíše snižovaly, avšak u některých příčin smrti, jako je například zhoubný novotvar tlustého střeva, zhoubný novotvar průdušky - bronchu a plíce a zhoubný novotvar prsu, je stále viditelná nadúmrtnost jednoho z pohlaví. Naopak...
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Kohoutová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.