Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.