Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh etického kodexu pro společnost Vinařství Ludwig, s.r.o.
Hájková, Markéta ; Košut, Michal (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu. V první části práce jsou na základě literárních pramenů vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou nezbytná pro zpracování praktické části. Druhá, praktická část práce je zaměřena na průzkum současného stavu podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. Podkladem pro průzkum jsou interní a externí zdroje informací ve společnosti a dotazníkové šetření mezi jeho zaměstnanci. Výsledkem této diplomové práce je vytvoření etického kodexu společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o.
Návrh etického kodexu pro společnost Vinařství Ludwig, s.r.o.
Hájková, Markéta ; Košut, Michal (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu. V první části práce jsou na základě literárních pramenů vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou nezbytná pro zpracování praktické části. Druhá, praktická část práce je zaměřena na průzkum současného stavu podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. Podkladem pro průzkum jsou interní a externí zdroje informací ve společnosti a dotazníkové šetření mezi jeho zaměstnanci. Výsledkem této diplomové práce je vytvoření etického kodexu společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o.
Tvorba komputerizované hudby
Trojan, Jan ; Slavický, Milan (vedoucí práce) ; Košut, Michal (oponent) ; Rataj, Michal (oponent)
Předmětem této práce je pohled na tvorbu současné hudby pomocí počítače. Klade si otázky, zda tvorba s počítačem a digitálními technologiemi může ovlivnit kompoziční myšlení skladatele. Do popředí úvah staví zvuk jako formotvorný činitel skladby. Stručně předkládá historický vývoj elektro­akustických studií v kontextu vývoje elektroakustické hudby. Součástí práce jsou analýzy skladeb, při jejichž vzniku se výpočetní technika podílela. Závěrečné kapitoly pojednávají o vlastním přístupu k této problematice a proměně kompozičních paradigmat v rámci daného časového rámce.

Viz též: podobná jména autorů
14 Košut, Martin
1 Košut, Milan
14 Košút, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.