Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cyklistika = doping? Pohled diskutérů na serverech Sport.cz a iDnes.cz u článků o cyklistice během Tour de France 2022
Kočer, Ondřej ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá pohledem českých internetových diskutérů na doping v závodě Tour de France prostřednictvím analýzy diskuzí na dvou českých internetových zpravodajských serverech. Cílem práce je zjistit, nakolik se diskuze pod jednotlivými články zaobírají tématem dopingu, jakého charakteru hlavní příspěvky v diskuzích jsou, dále poukázat na možné odlišnosti diskuzí na obou serverech a v neposlední řadě zmapovat, jak diskutéři na téma dopingu nahlížejí. Diplomová práce obsahuje teoretickou část popisující základní fakta o vrcholové cyklistice, závodě samotném, roli dopingu ve sportu a internetových diskuzích. Praktická část práce sestává z kvantitativního a kvalitativního výzkumu, konkrétně kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, kdy autor pomocí kódovací knihy a otevřeného kódování analyzuje články týkající se posledního ročníku závodu, diskuze k nim příslušící a obsah jednotlivých komentářů, resp. jejich příslušnost k tématu dopingu. Výsledkem výzkumů jsou získaná data, se kterými autor dále pracuje a odpovídá pomocí nich na předem stanovené výzkumné otázky týkající se rozdílů v diskuzích na obou serverech, mírou zastoupení komentářů o dopingu v diskuzích a vnímání dopingu v cyklistice ze strany diskutérů.
Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi
Kočer, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace dvou turistických destinací směrem k českému zákazníkovi" pojednává o cestovním ruchu, věnuje se jeho oblibě mezi českými turisty a zaměřuje se konkrétně na oblast Itálie a Švýcarska. Zároveň se zabývá marketingovou komunikací těchto destinací směřovanou na potenciální české zákazníky a analyzuje její obsah i to, jakými komunikačními kanály je šířena. V práci jsou vysvětleny pojmy vztahující se k probíranému tématu, prezentovány mnohé grafy a tabulky týkající se evropského cestovního ruchu v posledním desetiletí a komparován je i samotný cestovní ruch v obou destinacích. Praktickou část práce tvoří kvantitativní výzkum v podobě online dotazníkového šetření, následná analýza výsledků a navržená doporučení. Tato část práce slouží k ověření či vyvrácení zkoumaných hypotéz, které se mimo jiné zabývají (ne)znalostí marketingové komunikace jednotlivých destinací mezi Čechy, její důležitostí a vztahem k jejich atraktivitě pro potenciální české zákazníky. Výsledkem práce je komplexní pohled na zkoumané téma, komparace komunikačních aktivit obou destinací a analýza odpovědí respondentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.