Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hluboké posilovaná učení a řešení pohybu robotu typu had
Kočí, Jakub ; Dobrovský, Ladislav (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá použitím posilovaného učení pro úkoly hlubokého učení. V teoretické části je rozebrán potřebný základ k neuronovým sítím a posilovanému učení. Práce popisuje teoretický model posilovaného učení - Markovovské procesy, na konvenčních algoritmech ukazuje některé zajímavé techniky a v rešeršní části ukazuje některé z používaných algoritmů hlubokého posilovaného učení. Praktická část práce se skládá z vlastního modelu robotu a prostředí a z vlastního systému posilovaného učení.
Monitorování mobilních aplikací pomocí otisků TLS
Kočí, Jan ; Grégr, Matěj (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je monitorování mobilních aplikací pomocí otisků TLS a použití těchto metod pro rozšířené monitorování toků pomocí sondy Flowmon. K vytvoření otisků byly využity metody JA3 a JA3S. Kromě samotných TLS otisků jsou ke klasifikaci použity také hodnoty SNI. Na začátku práce je vytvořen dataset obsahující otisky vybraných aplikací. Tento dataset slouží ke správné klasifikaci aplikací v datových tocích pořízených sondou Flowmon. V práci se dále nachází popis implementovaného klasifikátoru a jeho metod. Na závěr je implementovaný klasifikátor vyhodnocen pomocí metrik Accuracy, Precision a Recall. Činnost klasifikátoru je demonstrována v několika experimentech, které slouží jako možné příklady jeho využití v praxi.
Optimalizace PID regulátoru pomocí evolučních výpočetních technik
Kočí, Jakub ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá použitím evolučních výpočetních technik při nastavování PID regulátoru. V rešeršní části shrnuje základní informace o problematice regulace a další potřebné podkladové informace o kvalitě regulace a použitém kritériu ITAE. V praktické části jsou autorem implementovány tři evoluční výpočetní techniky - diferenciální evoluce, evoluční strategie a genetický algoritmus. Společně s genetickým algoritmem z MATLABu jsou tyto metody srovnány na dvou soustavách vzájemně i oproti prvotnímu nastavení regulátoru metodou Ziegler-Nichols. Součástí srovnání je i statistické vyhodnocení metod na jedné ze soustav.
Recommender System for Web Articles
Kočí, Jan ; Kesiraju, Santosh (oponent) ; Fajčík, Martin (vedoucí práce)
Recommender systems for web articles are the main interest of this thesis. It explains the most popular approaches used to build these systems, proposes a neural-network-based architecture applying the Skip-gram inspired negative sampling method to the recommendation problem, implements this architecture together with several other models, using Singular value decomposition, collaborative filtering with Alternating Least Squares (ALS) algorithm and a content-based approach using the Doc2Vec algorithm to create document vectors from the obtained articles. Finally, it implements three evaluation metrics - namely the RANK metric, Recall at k and Precision at k - and compares the models with state-of-the-art. Apart from that it also gives a brief discussion on the role and purpose of these systems together with the motivation of using them.
Well-being, metody měření a jejich využití v praxi
Kosková, Kateřina ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Tato práce pojednává o tématu well-being vysokoškolských studentů a tématech s daným směrem související. Jsou jimi např. pozitivní psychologie, kvalita života nebo štěstí. Přibližuje čtenářům možné přístupy tohoto konceptu, které vedou k definování tohoto směru a jeho pochopení. Jedním z nejznámějších novodobých konceptů je teorie duševní pohody dle amerického psychologa M. Seligmana, v rámci které byl představen koncept PERMA. Cílem této bakalářské práce je změřit well-being u náhodně vybrané skupiny vysokoškolských studentů za pomocí metody dotazníkového šetření. K získání daných dat byl využity přeložený dotazníky PERMA™ Meter, který je obohacen o 4 doplňující otázky, a dotazník převzatý od Organizace pro ekonomickou spolupráci a rozvoj. V teoretické části jsou též představeny výzkumné otázky, které jsou na základě analýzy a shrnutí jednotlivých dat prezentovány v diskusi a následně zodpovězeny.
Ochrana zdraví a bezpečí na vybrané střední odborné škole
Freslová, Veronika ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou ochrany zdraví a bezpečí v prostředí vybrané střední odborné školy a s tím spojených zdravotních rizik a možností vzniku úrazů. Cílem práce bude na základě dotazníkového šetření identifikovat slabiny v oblasti ochrany zdraví a bezpečí na vybrané střední škole a na základě výsledků navrhnout způsoby a možnosti zvýšení povědomí o ochraně zdraví a bezpečí, jakožto základní podmínky dodržování pravidel ochrany zdraví a bezpečí na škole samotnými žáky. Výstupem práce tak bude nejen poznání reálné situace praktikování ochrany zdraví a bezpečí na vybrané střední škole, ale také i navržení toho, jak žáky lépe informovat a také zapojit do procesu, jak sami mohou dbát na vlastní ochranu zdraví a bezpečí v prostředí školy. Součástí výstupu práce bude rovněž doporučení pracovníkům školy směrem k dostatečnosti používaných způsobů edukace žáků v oblasti ochrany zdraví a bezpečí na škole. Teoretický základ této diplomové práce vychází z dostupné odborné literatury věnující se tomuto tématu, zároveň se opírá o empirické zkušenosti nabyté z praxe. V diplomové práci bude použito empirického výzkumu, formou dotazníkového šetření, kterého se účastnili dobrovolníci z řad žáků Střední odborné školy stravování v Říčanech. Shrnutím výsledků z empirického výzkumu lze říci, že...
Možnosti využití kinestetických výukových metod do plánu výchovy a péče v dětské skupině
Petrouová, Lenka ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na významnost využití kinestetických výukových metod do ročního plánu výchovy a péče v dětské skupině. Teoretická část se věnuje základní terminologii, vymezení stěžejních pojmů, jako je zdraví a jeho podpora v předškolním vzdělávání a charakteristiku dětských skupin jako specifické formy preprimárního vzdělávání. Následující kapitoly seznamují s věkovými zvláštnostmi předškolního věku s orientací na motoriku. Teoretickou část zavírá kapitola věnovaná kurikulu dětských skupin, představuje dokumenty, z kterých lze čerpat při tvorbě formálního kurikula, charakteristiku kinestetických výukových metod a význam pohybu pro pozitivní rozvoj dítěte. Kapitola pojednávající o pohybu a vymezující pojem kinestetika je pro celou práci stěžejní. Praktická výzkumná část ve svém úvodu reprezentuje cíle výzkumného šetření, popis metodologie, charakteristiku rozhovoru, výzkumné předpoklady a analýzu školního prostředí Dětské skupiny Sluníčko, kde byla celá práce realizována. Následuje představení mnou navržených pohybových aktivit s využitím kinestetických výukových metod a jejich zhodnocení formou reflexe. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jakou funkci dětských skupin rodiče oceňují, do jaké míry se děti aktivně podílejí na pohybových aktivitách a zda zapojování pohybových aktivit...
Well-being vysokoškolských učitelů v pracovním prostředí z hlediska sociálních vztahů a komunikace
Hnízdilová, Kristýna ; Kočí, Jana (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce na téma Well-being vysokoškolských pedagogů v pracovním prostředí z hlediska sociálních vztahů a komunikace se zabývá pracovním well-beingem v oblasti sociálních vztahů a komunikace. Teoretická část práce představuje pojem well-being, vysvětluje jeho vliv na zdraví, souvislosti se sociálními vztahy a komunikací a přibližuje specifika pracovního well-beingu ve vysokoškolském prostředí. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu, který byl zaměřen na vysokoškolské pedagogy Katedry multimédií na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze. Jeho cílem bylo zjistit, jaký je pracovní well-being těchto pedagogů z hlediska sociálních vztahů a komunikace na pracovišti. Jedná se totiž o specifičtější katedru, kde se kloubí pedagogická a komerční činnost, tudíž bylo očekáváno, že se tento jev projeví i na vztazích na pracovišti a v přístupu k nim a současně na pracovním well-beingu. Výzkum byl realizován formou dotazníku, který vyplňovali pedagogové katedry, a byl doplněn rozhovorem s vedoucím katedry. Výsledky byly vesměs pozitivní a ukázaly, že naprostá většina pedagogů zmíněné katedry má dobrý pracovní well-being z hlediska vztahů a komunikace. Tato práce tak ukazuje na souvislost vztahů a komunikace na pracovišti s pracovním a potažmo celkovým well-beingem a zároveň...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
11 KOČÍ, Jan
2 KOČÍ, Jiří
14 Kočí, Jakub
11 Kočí, Jan
1 Kočí, Jana
2 Kočí, Jiří
2 Kočí, Josef
2 Kočí, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.