|
Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 Cíle: Vytvoření koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 pro školní rok 2017/2018 na základě provedených analýz v taneční škole a s vybranými zájmovými skupinami taneční školy. Metody: Pro výběr zájmových skupin byla v práci použita analýza zájmových skupin. Pro další analýzy zkoumající současnou situaci a současné vztahy se zájmovými skupinami byly použity kvalitativní metody výzkumu, konkrétně zúčastněné pozorování, hloubkové rozhovory a ohnisková skupina. Výsledky: Z provedeného výzkumu vyplývá, že zaměstnanci i členové mají k taneční škole pozitivní vztah, vzájemně si důvěřují i kladně popisují celkovou atmosféru školy. Problémy se vyskytují v informovanosti, ve vztazích členů mezi skupinami a mezi tanečními styly, či v malých možnostech projevování členství. Vytvořená koncepce obsahuje konkrétní rozvržení nástrojů do jednotlivých měsíců pro školní rok 2017/2018. Pro zajištění informovanosti to jsou informační porady se zaměstnanci, informační a seznamovací první taneční lekce a také vytvoření časopisu ED News. K vytvoření dlouhodobých vztahů je to vytvoření schránky přání a pomoci, či pravidelné povídací pětiminutovky zaměřené na osobní životy členů. Pro vybudování přátelských vztahů mezi všemi členy a skupinami taneční...
|
|
Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk Cíle: Na základě analýzy současného marketingového mixu navržení konkrétních úprav jednotlivých nástrojů tohoto mixu. Analýza marketingového mixu zahrnuje jeho popis i výzkumné šetření. Metody: K popisu marketingového mixu byly použity dvě kvalitativní metody - zúčastněné pozorování a neformální rozhovor. Výzkumné šetření bylo prováděno kvantitativní metodou - písemným dotazováním. V rámci tohoto dotazování byly prováděny tři šetření odpovídající rozdělení výzkumného souboru. Výsledky: Marketingový mix taneční školy byl členy školy a jejich rodiči hodnocen velice kladně. S produktem jakožto nabídkou tanečních stylů, účasti na soutěžích a soustředěních jsou respondenti spokojeni. Cenu ve většině považují za adekvátní. Nejvíce respondentů se dozvědělo o taneční škole od svých kamarádů či známých. Záměrné propagační způsoby se neprokázaly jako efektivní. Prostředky internetové komunikace (webové stránky a Facebook) jsou navštěvovány maximálně v 75-ti procentech, jejich hodnocení je napadáno neaktuálností a nečinností. S lektory jsou ve většině spokojeni a to i přesto, že hodně křičí a jsou přisní. Dostatečná informovanost není vždy podpořena časovým předstihem. Vytvořené návrhy na inovace se týkají všech nástrojů marketingového mixu. Vedení...
|