Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 Cíle: Vytvoření koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 pro školní rok 2017/2018 na základě provedených analýz v taneční škole a s vybranými zájmovými skupinami taneční školy. Metody: Pro výběr zájmových skupin byla v práci použita analýza zájmových skupin. Pro další analýzy zkoumající současnou situaci a současné vztahy se zájmovými skupinami byly použity kvalitativní metody výzkumu, konkrétně zúčastněné pozorování, hloubkové rozhovory a ohnisková skupina. Výsledky: Z provedeného výzkumu vyplývá, že zaměstnanci i členové mají k taneční škole pozitivní vztah, vzájemně si důvěřují i kladně popisují celkovou atmosféru školy. Problémy se vyskytují v informovanosti, ve vztazích členů mezi skupinami a mezi tanečními styly, či v malých možnostech projevování členství. Vytvořená koncepce obsahuje konkrétní rozvržení nástrojů do jednotlivých měsíců pro školní rok 2017/2018. Pro zajištění informovanosti to jsou informační porady se zaměstnanci, informační a seznamovací první taneční lekce a také vytvoření časopisu ED News. K vytvoření dlouhodobých vztahů je to vytvoření schránky přání a pomoci, či pravidelné povídací pětiminutovky zaměřené na osobní životy členů. Pro vybudování přátelských vztahů mezi všemi členy a skupinami taneční...
Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový mix taneční školy Easy dance 2000 Nymburk Cíle: Na základě analýzy současného marketingového mixu navržení konkrétních úprav jednotlivých nástrojů tohoto mixu. Analýza marketingového mixu zahrnuje jeho popis i výzkumné šetření. Metody: K popisu marketingového mixu byly použity dvě kvalitativní metody - zúčastněné pozorování a neformální rozhovor. Výzkumné šetření bylo prováděno kvantitativní metodou - písemným dotazováním. V rámci tohoto dotazování byly prováděny tři šetření odpovídající rozdělení výzkumného souboru. Výsledky: Marketingový mix taneční školy byl členy školy a jejich rodiči hodnocen velice kladně. S produktem jakožto nabídkou tanečních stylů, účasti na soutěžích a soustředěních jsou respondenti spokojeni. Cenu ve většině považují za adekvátní. Nejvíce respondentů se dozvědělo o taneční škole od svých kamarádů či známých. Záměrné propagační způsoby se neprokázaly jako efektivní. Prostředky internetové komunikace (webové stránky a Facebook) jsou navštěvovány maximálně v 75-ti procentech, jejich hodnocení je napadáno neaktuálností a nečinností. S lektory jsou ve většině spokojeni a to i přesto, že hodně křičí a jsou přisní. Dostatečná informovanost není vždy podpořena časovým předstihem. Vytvořené návrhy na inovace se týkají všech nástrojů marketingového mixu. Vedení...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.