Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na dálnici
Knotek, Jan ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce přes komunikaci II/464 mezi obcemi Příbor a Bílovec. Most převádí dálnici D47 kategorie D 27,5/120. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Předpjatá deska obdélníkového průřezu s eliptickou úpravou vnější strany, předpjatý deskotrám a spřažená konstrukce z prefabrikovaných nosníků a monolitické desky. K širšímu zpracování byla vybrána varianta č.1. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 16.1. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.
Spirální šnekový dopravník
Knotek, Jan ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí spirálního šnekového dopravníku pro dopravu skleněné drti při maximálním vhodném sklonu. Textová část této práce obsahuje teoretický popis šnekových dopravníků, posouzení funkčnosti při daném sklonu a výpočty. Přílohou této práce je výkresová dokumentace.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Vliv textury povrchu na tření a mazání axiálních kluzných ložisek
Knotek, Jan ; Hartl, Martin (oponent) ; Šperka, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vlivem textur na tření a mazaní axiálního kluzného ložiska. Cílené texturování má potenciál ovlivnit výkon strojních součástí, kde hlavním parametrem je vazba tření a tloušťky mazacího vrstvy. Doposud bylo publikováno mnoho experimentálních studií, málo z nich však vede k detailnějšímu pochopení funkce textur za paralelních povrchů a v interakci s klínovou spárkou. Problém byl v této práci modelován pomoci konfigurace pin on disk provozované s řízeným náklonem v režimu hydrodynamického mazání. Na rozdíl od doposud publikovaných studií byla během experimentu za pomoci fluorescenční mikroskopie měřena tloušťka mazacího filmu v reálném čase spolu se součinitelem tření. Bylo prokázáno, že textury jsou obecně přínosnější v podmínkách paralelních povrchů oproti podmínkám povrchů s klínovou spárou. Pro případ paralelních povrchů byl zjištěn vliv parciálního texturování, kdy k nejpozitivnějším výsledkům vedl povrch s texturováním čtvrtiny povrchu, umístěným na vstupu do kontaktu ve středové linii. Mimo parciální texturování byl potvrzen vliv průměru textur a vzor jejich rozmístění na kontaktním povrchu. U paralelních povrchů byla pozorována velká citlivost výsledků na malé změny náklonu povrchů. S rostoucím náklonem však efekt klínové spáry dominoval nad efektem textur, kdy byl jejich přínos zpravidla v řádech jednotek až nízkých desítek procent.
Spirální šnekový dopravník
Knotek, Jan ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí spirálního šnekového dopravníku pro dopravu skleněné drti při maximálním vhodném sklonu. Textová část této práce obsahuje teoretický popis šnekových dopravníků, posouzení funkčnosti při daném sklonu a výpočty. Přílohou této práce je výkresová dokumentace.
Stroje a strojní linky pro sklizeň slámy
Knotek, Jan
Bakalářská práce stroje a strojní linky pro sklizeň slámy podává přehled o pracovních postupech sklizně stébelnatého materiálu se zaměřením na sklizeň slámy. Obsahuje také přehled strojů a strojních linek pro sklizeň slámy, zejména pak stroje a strojní linky pro sklizeň slámy pomocí sběracích lisů. V první části je přehled a charakteristika jednotlivých pracovních postupů sklizně stébelnatých materiálů. Ve druhé části je uvedeno technickoekonomické hodnocení sběracích lisů a další využití sběracích lisů. V závěru obsahuje práce vyhodnocení a odvození závěrů pro zemědělskou praxi
Využití systémů přesného určování polohy stroje pro řízení nasazení techniky
Knotek, Jan
Práce je zaměřena na využití GPS navigací v zemědělské praxi. Cílem této práce je nasazení a řízení zemědělské techniky při řešení protierozních opatření. Tyto opatření jsou reakcí na připravovanou tzv. protierozní vyhlášku. V teoretické části práce je stručně popsán systém GPS a práce s geodaty, dále jsou teoreticky popsány postupy, omezující vodní erozi půdy. Následně je stručně popsána problematika erozních opatření a soubor informací potřebných k využití GPS navigací při boji s touto problematikou. V praktické části byla vytvořena metodika pro vytváření protierozní opatření. Podle této metodiky byl následně vypracován postup na upravení SEO DPB. Tento postup byl následně apli-kován a testován v podniku POOSLAVÍ Nová Ves, družstvo. V závěru práce je vyhod-noceno obhospodařování na takto upraveném DPB a jsou zde popsány problémy, které nastaly při vytváření těchto protierozních opatření. Z těchto problémů jsou pak vyvozeny doporučení pro nasazení a následní řízení zemědělské techniky při vytváření protieroz-ních opatření.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Most na dálnici
Knotek, Jan ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce přes komunikaci II/464 mezi obcemi Příbor a Bílovec. Most převádí dálnici D47 kategorie D 27,5/120. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Předpjatá deska obdélníkového průřezu s eliptickou úpravou vnější strany, předpjatý deskotrám a spřažená konstrukce z prefabrikovaných nosníků a monolitické desky. K širšímu zpracování byla vybrána varianta č.1. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 16.1. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.

Viz též: podobná jména autorů
3 Knotek, Jaroslav
12 Knotek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.