Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Letní festivaly v památkových objektech
Kmeťová, Markéta ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Diplomová práce "Letní festivaly v památkových objektech" je zaměřena na festivaly, jejich současnou pozici na kulturní scéně, na stručnou charakteristiku památkových objektů a možnosti jejich animace. Pomocí vzájemné komparace vybraných festivalů byl v praktické části vytvořen modelový ročník festivalu Pražské barokní slavnosti. Hlavním cílem práce bylo zjištění a popis nejvýznamnějších faktorů, které mají přímý vliv na úspěch festivalu a jejich následnou aplikaci při výstavbě podnikatelského plánu modelového ročníku festivalu. Charakteristika vybraných projektů, analýza odvětví a konkurence a SWOT analýza poskytla informace nutné k tvorbě podnikatelského plánu. Informační zdroje byly doplněny kvantitativní sondou, která zajistila zpětnou vazbu návštěvníků na první ročník Pražských barokních slavností. Závěr práce je věnován syntéze poznatků a vyhodnocení propojení kulturního projektu s památkovým objektem, jejich výhodám a nevýhodám.
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Kmeťová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Gabriel, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 -- 2008" je zaměřena na charakteristiku komunikace Národního muzea s veřejností a popis nejčastěji využívaných nástrojů při propagaci stěžejních tématických výstav. Pomocí vzájemné komparace jednotlivých kampaní mapuje vývoj marketingové komunikace a rozdíly v jejich zpracování. Hlavním cílem práce je zdůraznit pozitivní stránky aplikace marketingových metod kulturními institucemi. Popis jednotlivých kampaní odráží schopnost organizace využít základních prvků komunikačního a mediálního mixu. Obsahová analýza publicity na internetu doplňuje shrnutí marketingového dopadu kampaní. Závěr práce je věnován zjištění povědomí o výstavní činnosti Národního muzea a znalosti kampaní mezi veřejností formou kvantitativní sondy a celkovému shrnutí problematiky využívání marketingových technik kulturními zařízeními.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kmeťová, Martina
2 Kmeťová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.