Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.
Recyklace asfaltových směsí s vyšším množstvím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rekapituluje stávající literaturu z oblasti problematiky recyklace asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu. Praktická část diplomové práce zkoumá změny vlastností asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu, vlivem změny míchacího času. Pro potřeby tohoto výzkumu bylo navrženo pět směsí. Jedná se asfaltové směsi určené pro obrusnou vrstvu vozovky (ACO 11+). Referenční směs „A“ bez R-materiálu, se standardním časem míchaní 25 sekund. Směs „B“ se 40 % R-materiály, bez rejuvenátu, s prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „C“ se 40 % R-materiálu, s rejuvenátorem a standardním časem míchaní. Směs „D“ se 40 % R-mateirálu s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „E“ se 40 % R- materiálu, s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 55 sekund.
Recyklace asfaltových směsí s vyšším množstvím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rekapituluje stávající literaturu z oblasti problematiky recyklace asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu. Praktická část diplomové práce zkoumá změny vlastností asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu, vlivem změny míchacího času. Pro potřeby tohoto výzkumu bylo navrženo pět směsí. Jedná se asfaltové směsi určené pro obrusnou vrstvu vozovky (ACO 11+). Referenční směs „A“ bez R-materiálu, se standardním časem míchaní 25 sekund. Směs „B“ se 40 % R-materiály, bez rejuvenátu, s prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „C“ se 40 % R-materiálu, s rejuvenátorem a standardním časem míchaní. Směs „D“ se 40 % R-mateirálu s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „E“ se 40 % R- materiálu, s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 55 sekund.
Asfaltová směs typu VMT pro ložní vrstvy vozovek s využitím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti a vyšším obsahem R-materiálu (obsah 30 %), za použití polymerem modifikovaného asfaltového pojiva (PmB). Cílem práce je pomocí vhodných funkčních zkoušek ověřit, zda směs dosahuje požadovaných vlastností určených technickým předpisem TP 151 Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT)[1]. Vybrané zkoušky byly prováděny dle evropských norem řady ČSN EN 12697 Asfaltové směsi – Zkušební metody pro asfaltové směsi za horka. Důležitým cílem této práce je prozkoumání možností dávkování vyšších obsahů R-materiálů do asfaltových směsí.

Viz též: podobná jména autorů
4 Klimek, Martin
1 Klímek, Mario
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.