|
Život a dílo slezského fotografa a malíře Józefa Raszky (1875-1929)
Klepáčová, Veronika ; BÁRTA, Jaroslav (vedoucí práce) ; Buddeus, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá životem a dílem slezského fotografa a malíře Józefa Raszky (1875-1929). Při jejím zpracování byl kladen důraz na vyhledávání a sběr informací v archivech a jejich následné zpracování v jeden celek.
Celkově je práce rozdělena do čtyř hlavních částí. První kapitola se snaží načrtnout přehled historických událostí během Raszkova života v regionu, kde žil. Další dvě kapitoly detailně popisují Raszkův život a postup při bádání. Všechny výše zmiňované kapitoly by měly čtenáři představit tuto jedinečnou a kontroverzní osobnost a seznámit jej s Raszkovou složitou povahou a zajímavými životními postoji.
Poslední kapitola pak aplikuje tyto poznatky při interpretaci Raszkova díla. Nedílnou součástí práce jsou také fotografické ukázky a katalog, který se nachází na konci práce a který obsahuje reprodukce všech Raszkových známých fotografií.
Přínosem práce by mělo být mimo jiné připomenutí téměř zapomenutého regionálního umělce a také zdůraznit dokumentační hodnotu jeho fotografií.
|
|
Beskydy ve fotografickém díle regionální ch umělců do r. 1948
Klepáčová, Veronika ; BÁRTA, Jaroslav (vedoucí práce) ; STECKER, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vybranými umělci, kteří v minulosti fotografovali beskydskou krajinu a život v ní, a to do roku 1948. Základ této práce tvoří vyhledávání a sběr informací a jejich následné zpracování. Jsou srovnávány životní postoje a fotografická díla těchto regionálních umělců. Práce je doprovázena fotografickými ukázkami z díla autorů. Zamyšlení patří také proměnám beskydské krajiny v průběhu času a s tím související vztah člověka ke krajině. Vzhledem k tomu, že se ráz krajiny neustále mění, je tato práce také dokladem toho, jak velkou dokumentační hodnotu má fotografie. Je to obraz nesoucí poselství pro další generace.
|
|
Vnímání značky Palmex na trhu pracích prostředků v ČR
Klepáčová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Klausová, Lucie (oponent)
Značka patří neodmyslitelně k tržní ekonomice. Je výrazem neopakovatelnosti. Odlišuje produkt od komodity stejně jako od konkurenčního výrobku nebo služby. V současné době musí řešit marketéři problémy spočívající v klesajícím významu značek ze strany spotřebitelů. Spotřebitelé chápou značky jednotlivých výrobců za rovnocenné, domnívají se, že výrobky od různých výrobců v rámci dané kategorie jsou stejně kvalitní a nerozlišují mezi nimi. Jde o tzv. erozi značek. Spotřebitelům musí být nabídnuta určitá přidaná hodnota značky, je nutno vybudovat výraznou konkurenční výhodu a odlišit značku od ostatních tak, aby zaujímala určité specifické místo v myslích spotřebitelů. Měla by být určitým způsobem unikátní a zajímavá. Český trh s pracími prostředky je charakteristický velmi širokou nabídkou. Najdeme zde nejrůznější značky od mnoha výrobců a to jak domácích, tak i zahraničních. Vyznačuje se vysokou fragmentací a zákazník na něm může zakoupit jak výrobky od renomovaných firem s dlouholetou tradicí, tak i neznačkové výrobky a privátní značky.
|
|
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
|